سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

فقط 10 درصد موقوفات کشور احیا شده است

آیت‌الله علوی حسینی گرگانی وقف را مظهر محبت پدران ما به اهل بیت دانست و گفت: هم‌اکنون 10 درصد موقوفات کشور احیا شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه مازندران، آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی حسینی گرگانی در جمع مدیران اداره کل اوقاف مازندران وقف را مظهر محبت پدران ما به اهل بیت دانست.

وی افزود: اگر موقوفات احیا شود بسیاری از مشکلات دینی و مراکز مذهبی مانند حوزه‌های علمیه و .... حل می‌شود.

آیت‌الله علوی حسینی گرگانی ادامه داد: سازمان اوقاف باید نشست‌ها و جلسات متعدد با کارشناسان خبره برگزار کند تا موقوفات را احیا کرده زیرا هم‌اکنون 10 درصد موقوفات احیا شده است.

این مرجع تقلید با اشاره به دفاع از حقوق موقوفات گفت: مدیران اوقاف در دفاع از موقوفات و اجرای نیات واقفان هرگز ملاحظه اشخاص و افراد را نکنند زیرا وقف امانت بزرگی است که بر گردن ما نهاده شده و باید به اجرای دقیق نیات واقفان بپردازیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران نیز در این دیدار با اشاره به اینکه این اداره کل با داشتن 16 اداره جزو ادارات درجه یک کشور است، گفت: به‌زودی این ادارات به 20 اداره و دفتر نمایندگی ارتقا می‌یابد.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده افزود: میزبانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله کشوری نیز سال گذشته بر عهده مازندران بوده است.
برچسب ها: مازندران ، موقوفات ، خیریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.