سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوری: مشکلات گاهی انسان را از خود بی خود می کند/افتخاری برایم شخصیت قابل احترامی است

مالک باشگاه شهید منصوری گفت: گفته های افتخاری منطقی است او هیچ مسئولیتی نسبت به باشگاه منصوری ندارد سالهای زیادی با هم کار کردیم وی برایم قابل احترام است.

کریم منصوری مالک باشگاه شهید منصوری قرچک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در مصاحبه ای که انجام دادم به هیچ وجه قصد اهانت و سیاهنمایی فعالیت های کمیته فوتسال و شخص افتخاری را نداشتم وی برایم شخصیت قابل احترامی است و سالهای زیادی با هم همکاری کردیم به همین دلیل گفته هایم را پس می گیرم.

 وی افزود: صحبت های افتخاری در مورد اینکه مسئولیتی نسبت به مشکلات باشگاه شهید منصوری ندارد صحیح بود اما من هم هنگام بیان موضوع چنین منظوری نداشتم، مشکلاتی که به دلایل مختلف گریبانگیر باشگاه بود باعث بوجود آمدن این مشکلات شده است.

منصوری در ادامه بیان داشت: با افتخاری مشکلی ندارم حضور وی در هر بخشی که فعالیت کرده رویکردهای مثبتی را به دنبال داشته است معتقدم این رویه در فوتسال نیز ادامه پیدا می کند زیرا توانایی های افتخاری بر همه آشکار است.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: باید بگویم هیچ ارتباطی با حسین شمس ندارم کارهای وی به خودش ارتباط دارد به همین دليل کارهاي وی را تایید نمی کنم./آق
برچسب ها: مشکلات ، گاهی ، انسان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.