سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

596 واحد مسكونی درشهرهای زیر 25 هزارنفرجمعیت اردبیل در حال ساخت است

مدیر كل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: 596 واحد مسكونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در این استان در حال ساخت است.

احمد حاج علیزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: این تعداد واحد مسكونی با اعتبار 180 میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است.

وی با بیان اینكه 21 شهر از 25 شهر استان اردبیل دارای جمعیت زیر 25 هزار نفر است ، گفت : از سال 89 تا سال 91 شش هزار و 500 واحد سهمیه بهسازی و مقاوم سازی مسكن شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به بنیاد مسكن ابلاغ شده است.

مدیر كل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان اردبیل همچنین افزود: برای 91 درصد از این میزان انعقاد قرارداد شده و عملیات اجرایی سه هزار و 750 واحد مسكونی نیز به پایان رسیده است.

حاج علیزاده در ادامه با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط بنیاد مسكن اردبیل در منطقه زلزله زده اهر گفت: بنیاد مسكن اردبیل متولی بازسازی 19 روستا از بخش مركزی شهرستان اهر بود كه اقدامات لازم در خصوص اسكان موقت و دائم در این منطقه به انجام رسیده است.

وی بیان كرد: یك هزار و 38 واحد اسكان موقت تا قبل از رسیدن فصل سرما در 19 روستای زلزله زده اهر ایجاد شده و كانكس های 18 و 24 متری دامی نیز برای احشام منطقه نصب شده بود.

حاج علیزاده با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص بازسازی واحدهای مسكونی زلزله زده در این روستاها از معرفی یك هزار و 600 نفر به بانك های عامل جهت اخذ تسهیلات خبر داد.

وی گفت: اسكلت بندی یك هزار و 415 مورد و بتن ریزی سقف یك هزار و 335 واحد انجام گرفته و یك هزار و 160 واحد نیز تا مرحله سفت كاری پایان كار دریافت كرده اند./ع

برچسب ها: اردبیل ، ساخت ، واحدهای ، مسکونی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.