به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛امیرحسین ازگلی مدير اين نمايشگاه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه و جشنواره حفظ منافع مصرف کننده با حذف واسطه است .
وي در ادامه عنوان کرد: همچنين برگزاري اين نمايشگاهها در محيط هاي پرمخاطب جهت کوتاه شدن مسیرهای پر پیچ و خم خریداران در فصول مختلف سال واستفاده از مکانهای تولیدی و نمایشی محصولات جدید با تنوع بروز وحمایت از تولید کنندگان داخلی است.
ازگلي تصريح کرد:این نمایشگاه با وسعت 2000متر مربع در غالب70شرکت داخلی که شامل 43 شرکت مبلمان سرویس خواب بوفه نهارخوری مبلمان استیل و میزهای تلویزیونی ... وتعداد 27شرکت تولیدی فرش و تابلو فرشهای نفیس دستباف از قم تبریز اصفهان و...از تولیدکنندگان صنعت مبلمان منزل و بافندگان فرش دستباف ایران و یک تولیدی لوستر و قاب آینه و شمعدان و صنایع گلیم بافی و جاجیم عشایری دور هم تولیدات خود را به رقابت و عرضه گذاشته اند.
وي در پايان عنوان کرد:این کار حاصل زحمت ماهها تلاش در اولین فصل 92 بوده است که با همکاری مسئولین برج میلاد و مجوز اداره صنعت معدن و تجارت تهران و حمایت و پشتیبانی اتحادیه درودگران و مجمع امور صنفی و همچنین مرکز ملی فرش ایران که همیشه حامی تولید کنندگان این صنعت بوده است به ثمر نشسته است.
انتهاي پيام/