سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر ستاد ثبت نام کشور خبر داد؛

آغاز ثبت نام زودهنگام دانش آموزان از امروز

دبیر ستاد ثبت نام کشور از تغییر زمان ثبت نام دانش آموزان از 15 خرداد ماه به 5 خرداد ماه خبر داد.

مستقيم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به اصلاحیه دستور العمل ثبت نام ، زمان ثبت نام دانش آموزان که 16 خرداد ماه اعلام شده بود از 5 خرداد ماه آغاز و تا 15 تیر ماه ادامه خواهد داشت همچنین با توجه به برگزاری آزمون مدارس غیر دولتی و سمپادها و اعلام نتایج این آزمون ها به ترتیب استان ها از اول خرداد ماه تا 7 خرداد ماه، زمان ثبت نام این مدارس از 7 خرداد ماه تا 13 خرداد ماه خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: با شروع ثبت نام دانش آموزان از امروز کلیه پایگاه های سنجش سلامت دانش آموزان پایه اول ابتدایی نیز از 5 خرداد ماه فعال خواهد بود.

وی در ادامه اظهار داشت:برای ثبت نام دانش آموزان مقطع سال اول ابتدایی، اول راهنمایی و اول دبیرستان حضور اولیا الزامی است و یا از طریق سایت ثبت نام انجام می شود اما مابقی پایه های میانی چه دوره ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان نیازی به حضور اولیا در مدارس نیست و ثبت نام از طریق مدیر مدرسه انجام خواهد شد.

مستقیم خاطر نشان کرد: ثبت نام دانش آموزان از 5 خرداد ماه تا 15 تیر ماه ادامه خواهد داشت و 800 نفر از کارشناسان و مسئولان در سراسر کشور به عنوان دبیر ستاد ثبت نام ناظر بر این فعالیت هستند./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.