سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

توانایی تیم ملی برای صعود به جام جهانی

تیم ملی ابزار صعود به جام جهانی را دارد.

 مدرس بین المللی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: برای صعود به جام جهانی2014 برزیل تیم ملی سه بازی حساس داردکه هر یک از این بازی ها حکم فینال را برای ما دارد.

خطیب با اشاره به اینکه ایران هنوز هم از گزینه های صعود به جام جهانی 2014 برزیل محسوب می شود،افزود:سه بازی آینده حکم صعود مستقیم، پلی اف و یا خدای نکرده حذف تیم ملی را مشخص می کند.

وی تصریح کرد:فوتبال ایران با توجه به داشته های خود مستحقق صعود به جام جهانی است که امیدواریم با دور شدن حاشیه این اتفاق رخ بدهد.

مدرس بین المللی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت:تیم ملی در حال حاضر در شرایط خاصی قرار دارد که به جای تخریب بازیکنان و کادرفنی نیاز به حمایت بیشتر مسئولین و ورزش دوستان دارد.

خطیب درباره شکست سه بر یک تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی دوستانه مقابل عمان افزود:تیم ملی برای انجام سه دیدار حساس مرحله نهایی جام جهانی با ترکیب دوم خود مقابل عمان قرار گرفت.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف بازیکنان مقابل عمان تصریح کرد:درست است که این بازی در غیاب چندین بازیکن اصلی صورت گرفت اما نباید فاصله دو تیم اول و دوم زیاد باشد و تیم ملی (الف و ب) باید در یک حد باشند.

مدرس بین المللی کنفدراسیون آسیا با اشاره به کنار گذاشتن چند بازیکن از سوی سرمربی گفت:در حال حاضر تیم ملی فوتبال از نظر روحی و روانی مشکلاتی دارد که کمی طرفداران فوتبال را نگران کرد.

خطیب درباره مشکلات خط دفاع و نوک تیم ملی افزود:درحال حاضر مدافعان ضعیف کار می کنند و سرمربی تیم باید علت گل خوردن و فاصله خط دفاع و همچنین عدم گلزنی مهاجمان تیم را ریشه یابی و برطرف کند./ع

برچسب ها: صعود ، توانایی ، جام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.