سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

حماسه سیاسی دیگر با حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای

حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای حماسه سیاسی را رقم میزند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با تاکید بر انتخاب فرد اصلح در انتخابات گفت:حماسه سیاسی در پرتو حضور در پای صندوق های رای حاصل می شود و بی شک ملت همیشه در صحنه،بصیر و انقلابی ایران اسلامی دوباره حماسه ساز خواهند شد.

حجت الاسلام شکریان افزود:مردم با شرکت در انتخابات در تعیین سرنوشت خود سهیم می شوند و به عنوان بزرگترین سهام دار در جابجایی مسئولین بلند پایه نظام حضور دارند و این بدان معنی است که انقلاب اسلامی ایران جزو مردمی ترین کشور دنیا محسوب می شود که اداره کنندکان کشورش را خود مشخص می کند.

وی با بیان اینکه اولویت نظام حضور حداکثری در انتخابات است تصریح کرد : البته نباید فراموش کرد که انتخاب اصلح همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، لذا در انتخاب فرد اصلح نیز باید توجه کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت:قانون مند نبودن باعث ایجاد هرج و مرج و بی ثباتی در جامعه می شود و در فتنه 88 آن کسانی که دم از قانون مداری می زدند،با قانون گریزی و استفاده از برخی احساسات و با حربه تقلب در انتخابات در پی ایجاد اخلال و به دنبال آن تغییر نظام سیاسی انقلاب اسلامی ایران که برگرفته از آموزه های اسلام و اعتقادات اصیل شیعی بود،برآمدندکه با تدبیر مقام معظم رهبری و برخی نخبگان دلسوز و بصیرت ملت نقشه های آنان خنثی شد .

شکریان با اشاره به نقش آگاهی های سیاسی در روند برگزاری انتخابات پرشور درجامعه افزود: همه آنچه که باید در انتخابات مد نظر قرار گیرد در قوانین جمهوری اسلامی وجود دارد از تعیین صلاحیت ها،نحوه برگزاری انتخابات،پیگیری و بررسی تخلفات و... لذا باید سطح آگاهی های سیاسی در جامعه ارتقا یابد و همه ملتزم به اجرای قانون باشند./ب

برچسب ها: سیاسی ، پرشور ، صندوق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.