سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كرمان/

بیکاری معضل اساسی راور است

فرماندار راور گفت: بیکاری همراه با اعتیاد به مواد مخدر معضل اساسی این شهرستان است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  محمدرضا شریفی در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان مواد مخدر را از جمله ناامنی‌های جامعه دانست و اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور ایران و قرار گرفتن در مسیر ترانزیت مواد مخدر سنتی و صنعتی ضرورت برنامه‌ریزی برای پیشگیری، مقابله و درمان مبتلایان به مواد دو چندان شده و هر دستگاه باید به تناسب ظرفیت موجود در زمینه مهار آن تلاش کند.

وی با ابراز تاسف از میزان آمار اعتیاد موجود در شهرستان نسبت به جمعیت آن شیوع اعتیاد در بین افراد به ویژه قشر جوان را بلای خانمان‌سوز و زنگ خطری برای مسئولان دانست.

فرماندار راور بیکاری همراه با اعتیاد به مواد مخدر را معضل اساسی در شهرستان راور بیان کرد و بر مشارکت دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در آموزش و آگاه‌سازی عموم به ویژه خانواده‌ها از عواقب شوم این معضل تاکید کرد.

شریفی تصریح کرد: با وجود فراهم بودن بستر مناسب به منظور سرمایه‌گذاری در راور میزان استقبال چندان قابل توجه نبوده در حالی که مسئولان شهرستان با حمایت کامل آمادگی خود را برای هر گونه همکاری و مساعدت نسبت به افراد متقاضی به عمل می‌آورند.

وی با ارائه گزارش اجمالی از اقدامات صورت گرفته در بخش پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در شهرستان راور از تشکیل 12 جلسه شورای فرعی در سال گذشته خبر داد.

شریفی با اشاره به انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد ماه گفت: همه باید با شور، نشاط و بصیرت تمام پای صندوق‌های رای حاضر و با حضور گسترده و حداکثری مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنیم./ج1

برچسب ها: مبارزه ، سرنوشت ، یاوه گو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.