سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساري/

سرپرست هیئت تیراندازی با کمان مازندران معارفه شد

حسین فرهادی سرپرست هیئت تیراندازی با کمان مازندران شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌ مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در مراسم تودیع و معارفه سرپرست هیئت تیراندازی با کمان استان که با حضور معاونان این اداره کل برگزار شد، گفت: رئیس سابق هیئت فعالیت خوبی در این رشته ورزشی در استان انجام داد و حسین فرهادی هم ظرفیت ورزشی خوبی دارد که با استفاده از تجارب افراد متخصص در این رشته می‌توانیم شاهد رشد و پیشرفت بیشتر این رشته جذاب در مازندران باشیم.

احمد سعادتمند ادامه داد: این جلسه نیز برخلاف بسیاری از مجامع با حضور تعداد نفرات بسیار خوبی برگزار شده که بسیار امیدوارکننده و نشان‌دهنده ظرفیت بالای این رشته در مازندران است.

سعادتمند خاطرنشان کرد: انتظار داریم استان مازندران همچون بسیاری از رشته‌ها در رشته تیراندازی با کمان هم حرف برای گفتن داشته باشد و نفرات خوبی را در بخش‌های مختلف این ورزش در استان دارا باشیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه از زمان پیامبر گرامی اسلام(ص) نیز بر ورزش تاکید شده است، افزود: این رشته ورزشی به نوعی از فطرت انسان سرچشمه می‌گیرد.

هاشم جمشیدپناه یادآور شد: باید بیش از گذشته به رشد این رشته ورزشی توجه شود.

وی با تاکید بر لزوم همگانی شدن این رشته ورزشی گفت: تجهیزات این رشته نسبت به بسیاری رشته‌های دیگر گران‌قیمت‌تر است که می‌توان با همگانی کردن این رشته امکان استفاده افراد بیشتر و نخبه‌پروری را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: نمودی در این رشته ورزشی در مازندران نداشتیم و با حضور رئیس جدید هیئت شتاب روزافزون به روند رشد این رشته بخشیده شود.

رئیس سابق هیئت تیراندازی با کمان مازندران نیز با بیان اینکه مازندران همیشه در رشته‌های انفرادی خوش درخشیده است، اذعان داشت: امیدواریم مازندران در رشته تیراندازی با کمان نیز به جایگاه اصلی خود دست یابد.

جواد نقوی افزود: در سالیان اخیر قهرمانان مازندرانی این رشته به دلیل کم‌توجهی و شرایط موجود تیراندازی با کمان در استان در سایر استان‌های کشور فعال بودند که با فراهم آوردن امکانات لازم شرایط برای حفظ این قهرمانان در مازندران فراهم شود.

نقوی حمایت کامل همه فعالان عرصه تیراندازی با کمان را از حسین فرهادی رئیس جدید این هیئت در استان خواستار شد.

رئیس جدید هیئت تیراندازی با کمان استان مازندران گفت: اگر امروز ورزش تیراندازی با کمان در استان به جایگاهی دست یافته به دلیل زحمات و تلاش‌های گذشته بوده که باید این تلاش‌ها ارج نهاده شود.

حسین فرهادی بر لزوم رشد و توسعه بیشتر این رشته ورزشی در استان تاکید کرد و افزود: به علت وضعیت پوشش مناسب این رشته ورزشی می‌توان برخلاف بسیاری از رشته‌های ورزشی در بخش بانوان نیز سرمایه‌گذاری مطلوبی در ورزش تیراندازی با کمان انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: تیراندازی با کمان مازندران نیز به رشته‌ای مدال‌آور در المپیک تبدیل شده و همچون سایر رشته‌های انفرادی افتخارآفرینی ورزشکاران این رشته را شاهد باشیم.

 فرهادی در ادامه استفاده از ظرفیت منطقه، همگانی کردن رشته تیروکمان، تعامل بیشتر هیئت با فدراسیون، توسعه رشته تیراندازی در شهرستان‌ها و استعدادیابی را از جمله برخی برنامه‌های محوری هیئت تیراندازی با کمان برشمرد./ج1

برچسب ها: تیراندازی ، رشته ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.