سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات جهاني عليه شرکت آمريکايي مونسانتو + تصاوير

صدها معترض آمريکايي همچون ديگر کشورهاي جهان در شهر "لس آنجلس" آمريکا عليه شرکت عظيم "مونسانتو" که توليد کننده مواد شيميايي سمي است دست به تظاهرات زدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري شين هوا، صدها نفر روز شنبه در بسياري از کشورهاي جهان در اعتراض به محصولات ژنتيکي و آفت کش هاي مونسانتو تظاهرات کردند.  

تظاهرکنندگان آمريکايي هم با شعار "تظاهرات عليه مونسانتو" در ميدان "پرشينگ" در منطقه "داون تاون" لس آنجلس گرد آمدند.


تظاهرات تظاهرکنندگان در لس آنجلس در راستاي تظاهرات صدها نفري اي است که در ساير شهرهاي کشورهاي غربي عليه اين شرکت برگزار شده است.


معترضين خواستار ارتقاي آگاهي افکار عمومي در مورد مضراتي هستند که اين شرکت از طريق توليد مواد شيميايي و همچنين ايجاد تغييرات ژنتيکي در مواد غذايي بوجود مي آورد که باعث وارد آمدن آسيب هاي جبران ناپذيري بر انسان مي شوند. 


يکي از تظاهرکنندگان در اين باره اظهار داشت "ما خواستار توقف کار اين شرکت هستيم. آنان حداقل مي بايستي بر روي محصولاتي که توليد کرده اند برچسب بزنند تا مصرف کنندگان در اين باره آگاه باشند. ما مي خواهيم آگاهي مردم را افزايش دهيم تا غذاهاي سالم را مصرف کنند. سلامتي ما انسانها از هر چيز ديگري با اهميت تر است." 


آمريکا يکي از اصلي ترين توليد کنندگان مواد غذايي و ميوه هاي فرآوري شده ژنتيکي از جمله ذرت و سوياست. با اين حال مصرف اين مواد در طولاني مدت براي سلامتي انسانها ضرر دارند. 



چين



برچسب ها: تظاهرات ، لس ، آنجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.