مجتبي بذر افشان، مدير کل امور دانشجويان داخل به داخل در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران، گفت: تاريخ مراجعات حضوري افراد به سازمان براي پيگيري و بيان مشکلات تغيير کرده است چنانچه در سه روز از ايام هفته يعني شنبه، يکشنبه و سهشنبه در زمان ساعات اداري افراد ميتواند براي مراجعه به اين سازمان اقدام کنند.
وي افزود: در دو روز باقيمانده کارشناسان مشکلات را پيگيري ميکنند تا بتوانند هر چه سريعتر پاسخ را بيان کنند.
بذرافشان تصريح کرد: همچنين سامانه الکترونيک هر لحظه آماده پاسخگويي و بيان مشکلات افراد است چنانچه هم اکنون سه سامانه تائيد مدارک فعال سامانه دانشجويان خارج به داخل که از اواخر خرداد ماه راه اندازي ميشود و سامانه کميسيون موارد خاص نيز در خردادماه راه اندازي و آماده پاسخگويي است./ح