سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس:

هرچه سريعتر بيمه دولتي پزشكان از زيرمجموعه تأمين اجتماعي خارج شود

بيمه دولتي پزشكان بايد زير نظر وزارت بهداشت و درمان باشد نه تأمين اجتماعي و بايد مبلغ بيمه كادر پزشكي در اختيار اين وزارتخانه باشد.

دكتر آريايي نژاد، عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه مشكلات حوزه سلامت به حدي زياد است كه در هر مبحثي كه وارد مي شويم با حجم عظيمي از مشكلات جديد و اساسي روبه رو مي شويم. 

وي افزود: موضوعاتي همچون زيرميزي، مشكلات دارو، معوقات بيمه اي از جمله مشكلات تكراري در اين حوزه است و از جمله مشكلاتي كه كمتر به آن رسيدگي شده است مي توان به در اختيار داشتن بيمه پزشكان توسط سازمان تأمين اجتماعي اشاره كرد. 

وي افزود: بيمه دولتي پزشكان بايد به بخش دولتي تعلق داشته باشد نه سازمان تأمين اجتماعي و بهترين متولي براي بيمه دولتي قشر پزشكي وزارت بهداشت و درمان است. 

وي گفت: سازمان تأمين اجتماعي معوقات بيمه اي فراوان دارد و بهتر است با واگذاري بيمه دولتي پزشكان به وزارت بهداشت اين بخش را حداقل از مقوله معوقات و بدهي هاي سازمان تأمين اجتماعي خارج كنيم. 

وي با بيان اينكه هم اكنون شرايط بهداشت و درمان چندان از ديدگاه مردم رضايت بخش نيست، خاطرنشان كرد: پرداخت هزينه 70 درصدي درمان از جيب مردم تأسف بار است و بايد تلاش مضاعفي براي رفع مشكلات حوزه سلامت صورت گيرد./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.