سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسماعیل نژاد:

برای رقابتهای آسیایی و جهانی قولی نمی دهم/مربی ارشد معنایی ندارد

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان گفت: با شرایط موجود هیچ قولی را برای موفقیت تیم ایران در مسابقات آسیایی و جهانی سالجاری نمی دهم.

فرهاد اسماعیل نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: سال 2009 که سرمربی تیم جوانان بودم برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی 10 اردوی مستمر و منظم را برگزار کردیم، ضمن آنکه در چند تورنمنت مهم بین المللی نیز حضور داشتیم.

مربي ارشد تيم ملي کشتي فرنگي جوانان کشورمان ادامه داد: هم اکنون نه تنها بنا به دلایلی در هیچ تورنمنت برون مرزی شرکت نکردیم بلکه اردوی درست و حسابی هم نداشتیم که حداقل بتوانیم به لحاظ فنی بچه ها را به شرایط ایده آل نزدیک کنیم.

اسماعیل نژاد تصریح کرد: با توجه به این که قوانین کشتی تغییر کرده، تورنمنت و اردوی مناسبی که نداشتیم و فرصت چندانی هم نداریم برای موفقیت در مسابقات آسیایی و جهانی هیچ قولی نمی دهم اما مطمئن باشید در این مدت برای حفظ جایگاه کشتی فرنگی ایران با همه وجود تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان این که قرارداش با تیم ملی به پایان رسیده عنوان کرد: من تا 28 اردیبهشت 92 با تیم ملی قرارداد داشتم و هنوز درباره تمدید این قرارداد صحبتی نشده که امیدوارم هرچه زودتر در این خصوص تصمیم گیری لازم بعمل آید.

اسماعیل نژاد تاکید کرد: اگر قرار باشد با تیم ملی همکاری کنم دیگر مربی ارشد معنایی ندارد و باید با حکم سرمربی فعالیت داشته باشم، ضمن آنکه سید مراد محمدی و تقی اکبرنژاد نیز به عنوان سرمربی در تیم های ملی نوجوانان و جوانان رشته آزاد مشغول به خدمت هستند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.