سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

دشمنان می خواهند با تحریم و فشار مردم را از صحنه خارج کنند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دشمنان ایران اسلامی می خواهند با استفاده از تحریم و فشارهای مختلف، مردم را از صحنه خارج و حمایت آنها از نظام را قطع کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی افزود: دشمنان از تاثیرگذاری فشارهای خود مایوس شده اند و امروز می گویند، حرکات آینده خود در قبال ایران را به بعد از انتخابات محول می کنند.
وی اظهار کرد: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب انتخابات ایران به یک مسئله بین المللی تبدیل شده است، اما آنها برای بار دیگر هم با پاسخ مایوس کننده مردم ایران مواجه می شوند.
وی گفت: آنچه که به نام لیبرالیسم از سوی غرب مطرح شد، امروز دیگر پاسخگو نیست و انسان امروزی به اسلام روی آورده است.
حجت الاسلام حسینی شاهرودی با اشاره به هم راستایی سیاست های عربستان با آنچه آمریکا واسراییل می خواهند، افزود: سلاح و پول عربستان در کشورهای منطقه موجب کشتار مسلمانان می شود این در حالی است که یکی از این بمب ها یا حمله ها در داخل اسراییل روی نمی دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: هر وقت در طول تاریخ ایران جنگی روی داده است، بخشی از خاک ایران از کشور جدا شده است اما در طول هشت سال جنگ تحمیلی یک وجب از خاک کشور هم به دست مهاجمین نیافتاد.
وی اضافه کرد: رزمندگان با اتکا به ایمان خود حاضر بودند جان خود را بدهند تا از کشور خود دفاع کنند.
نماینده ولی فقیه در کردستان، گفت: زورگویان چون به این نتیجه رسیده بودند که اگر انقلاب رشد کند موجبات نابودی آنها می شود با تمام توان به حمایت از رژیم بعث پرداختند.
وی افزود: در حالی که ما نمی توانستیم سیم خاردار هم وارد کنیم، رژیم بعث با مخربترین سلاح ها تجهیز شد.
برچسب ها: دشمنان ، تحریم ، فشار ، صحنه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.