سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه مدیران باشگاهای لیگ برتر؛

تمامی هزینه های باشگاه ها در فوتبال باید قانونی شود

جلسه مشترک مدیران باشگاهها، سازمان لیگ برتر، فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان در محل وزارتخانه برگزار و نتیجه نشست طی بیانیه ای اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، این جلسه که صبح امروز با حضور عباسی وزیر ورزش و جوانان در محل این وزارتخانه برگزار شده و طی آن مدیران باشگاهها به صدور بیانیه ای در خصوص قانونمندی در هزینه هاي باشگاهها تاکید کردند.

بیانیه صادره به قرار زیر است :

1- باشگاههای لیگ برتر بودجه سالیانه وبرنامه خود را ظرف دو هفته آتی به تایید هیات رییسه باشگاهها رسانده و یک نسخه آن را برای تصویب به سازمان لیگ ارائه نمایند . بدیهی است این موضوع با توجه به الزامات AFC بوده و در کسب امتیاز باشگاههای کشورمان اثر مستقیم دارد .
باشگاههایی که به هر دلیل از ارائه آن خودداری کنند ، هیات رییسه سازمان لیگ برتر با باشگاههای خاطی طبق مقررات رفتار خواهد کرد.

2- با توجه به الزمات AFC باشگاهها باید نسبت به اختصاص 60 درصد از هزینه سالیانه خود در امر جذب و پرداخت سالیانه و ماهیانه و پاداش بازیکنان و کادر فنی اقدام نمایند. این موضوع مربوط به فصل 92 و 93 است.

3- مالیات به صورت کلی برعهده کادر فنی و بازیکنان به غیر از مالیات تکلیفی خواهد بود و باشگاهها حق پرداخت آنرا نخواهد داشت.

4- مقرر شد پیشنهاد عملی باشگاهها در خصوص حقوق پخش تلویزیونی به هیات رییسه سازمان لیگ ارائه شده و پس از طرح در هیات فدراسیون و تصویب آن توسط وزارت ورزش و جوانان، جهت تنظیم اولیه به دولت و متعاقبا به جهت تبدیل به قانون به مجلس محترم ارائه شود.

5- تعداد بازیکنان هر باشگاه که درآغاز فصل از باشگاههای دیگر انتقال می یابد حداکثر به 3 بازیکن از لیگ برتر و2 بازیکن خارجی طی مدت 3 سال کاهش خواهد یافت.

6- مدیران 3 باشگاه استقلال پرسپولیس و سپاهان به همراه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با حضور در دفتر سید حمید سجادی معاون ورزش و جوانان توافق نامه ای امضاء خواهند کرد تا از رشد بی رویه قیمت بازیکنان و کادر فنی جلوگیری به عمل آورند تا از خسارت موجود به فوتبال کشور و عدم توجه به کار در رده های سنی پایه ممانعت به عمل آید./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.