سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه برگزری جلسه مدیران فوتبال؛

رویانیان: ما 3 باشگاه متهم به افزایش قیمت بازیکنان هستیم/در جلسه با سپاهان و استقلال هماهنگی قیمت ها را انجام می دهیم

جلسه مدیران فوتبال با وزیر ورزش دقایقی پیش به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جلسه مدیران فوتبال با وزیر ورزش دقایقی پیش به پایان رسید که در طی آن رویانیان مدیرعامل پرسپولیس بعد از پایان جلسه با محمد عباسی وزیر ورزش به صورت خصوصی صحبت هایی پیرامون اتفاقات باشگاه پرسپولیس مطرح کرد.
 
رویانیان در حاشیه این جلسه در گقتگو با خبرنگار ما گفت: بحث اصلی این جلسه بیشتر در مورد قراردادهای بازیکنان بوده است و در مورد 18 تیمی ماندن لیگ برتر صحبت جدی مطرح نشد. این بحث قرار است در فدراسیون فوتبال مطرح شود و در همان جا هم در این مورد تصمیم گیری شود.
 
رویانیان در ادامه اظهار داشت: در این جلسه به مدیران 3 باشگاه پرسپولیس، استقلال و سپاهان تذکر جدی داده شد که قراردادهای بالا با بازیکنان نبندند. و تاکید زیادی بر رعایت سقف قرارداد داشتند.
 
وی درباره این جلسه گفت: بیشتر بحث مسئولان در این جلسه مربوط به 3 باشگاه پرسپولیس، سپاهان و استقلال بود. به نظر می رسد آنها عامل اصلی افزایش قیمت بازیکنان را این 3 باشگاه می دانند.
 
رویانیان در ادامه بیان داشت: ما 3 مدیرعامل تصمیم گرفتیم تا در کنار هم راهکاری بیاندیشیم تا بازار نقل و انتقلات را مهار کنیم. قیمت بازیکنان از دست همه ما خارج شده است و این موضوع باید کنترل شود. متهم اصلی در این زمینه ما 3 باشگاه شناخته شدیم.
 
رویانیان در مورد عدم حضور فتح اله زاده گفت: همیشه من جای وی هستم و به جایش حرف می زنم.
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباده پرداخت چک اول علی دایی گفت: در حال حاضر دایی 300 میلیون تومان طلب قبلی اش را از ما دریافت نکرده است شاید در آینده از ما شکایت کند.
 
وی در مورد رقم قرارداد دایی هم گفت: ما رقم قرارداد دایی را مثل دیگر تیم ها اعلام نمی کنیم. مطمئن باشید علی دایی هم مانند ابراهیم زاده، فرکی، تقوی و گل محمدی پول گرفته است و چیزی بیشتر نخواهد گرفت.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس بر سر جذب بازیکنان با هم کری خوانی دارند به همین دلیل قیمت بازیکنان مرتب بالا می رود اما اگر ما 3 باشگاه تجاری فکر کنیم و در کسر قیمت بازیکنان تلاش کنیم می توانیم سقف قراردادها را پایین بیاوریم.
 
لازم به ذکر است با اینکه اکثر مدیرعاملان بعد از پایان جلسه اذعان داشتند که موضوع جلسه بیشتر در مورد سقف قراردادها بود و صحبتی در مورد 18 تیمی ماندن لیگ برتر نشد اما مدیرعامل سایپا نظر دیگری در این مورد داشت.
 
خلیل سبحانی مدیرعامل سایپا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است بیانیه ای توسط اکثر تیم های لیگ برتر برای 18 تیمی ماندن لیگ صادر شود.
 
گفتنی است مهدی تاج، محمد نبی و کفاشیان بعد از پایان جلسه بدون اینکه گفتگویی با خبرنگاران داشته باشند خیلی سریع محل را ترک کردند./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.