سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بيانيه ستاد حاميان گفتمان انقلاب اسلامي؛

جليلي را پرچم‌دار گفتمان انقلاب اسلامي مي‌دانيم/نامزدهاي اصولگرا از تشتت آرا پيشگيري كنند

ستاد حاميان گفتمان انقلاب اسلامي بيانيه‌اي صادر كرده و طي آن سعيد جليلي را فرد اصلح و پرچم‌دار گفتمان انقلاب اسلامي معرفي كردند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، ستاد حاميان گفتمان انقلاب اسلامي بيانيه‌اي صادر كردند.
 
متن بيانيه به شرح زير است:
 
با گذشت قريب به 35 سال از انقلاب شکوهمند اسلامي و در آستانه بلوع فکري نظام مقدس جمهوري اسلامي پس از گذر از تجربيات گوناگون و پرهزينه و البته گران سنگ، اينک و در دهه پيشرفت و عدالت، ملت بصير ايران اسلامي در آستانه تحقق بخشيدن به حماسه سياسي و به طبع آن حماسه اقتصادي و در آوردگاه اين حماسه يعني انتخابات دوره يازدهم رياست‌جمهوري قرار دارد.
 
همه قرائن و شواهد برحساسيت اين برهه از تاريخ انقلاب اسلامي و جهان پيرامون آن صحه مي‌گذارد تا جايي که رهبري تيزبين انقلاب‌اسلامي از آن با عنوان گذر از پيچ مهم تاريخي ياد کرده و انقلاب اسلامي را در آستانه ايجاد يک تمدن عظيم اسلامي دانسته‌اند که صد البته اين چنين است.
 
بدون ترديد سپردن سکان قوه مجريه کشور و مصدر اداره امور اجرايي دولت در اين دوره نقش غيرقابل انکاري در جامه عمل پوشاندن به منويات رهبري گرانقدر و حرکت صحيح سيستم اداره امور کشور در ريل انقلاب اسلامي و در راستاي اهداف متعالي آن دارد.
 
با اين همه اهميت مضاعف "فرد اصلح" براي در اختيار گرفتن رياست امور اجرايي کشور برکسي پوشيده نيست، کسي که با تبعيت محض از ولايت مطلقه فقيه و با تاسي به سيره شهداي عزيز انقلاب اسلامي و با تلاش و کوشش پيگير و خستگي ناپذير در راه خدمت به مردم شريف ميهن اسلامي و با پايداري و مقاومت در برابر طاغوتيان زمان با پافشاري بر سر اصول و مباني ارزشمند نظام اسلامي و قانون اساسي، حافظ ميراث گران ارج تمام صالحان و عالمان و شهيدان يعني نظام مقدس جمهوري اسلامي باشد.
 
ما جمعي از دانشجويان، طلاب و جوانان "سعيد جليلي" را به عنوان پرچم‌دار گفتمان انقلاب اسلامي و فرد اصلح که واجد شرايط گفته شده است، دانسته و بر آنيم تا فارغ از جناح‌بندي‌هاي سياسي و حزبي با کمترين امکانات با معرفي و انتخاب وي توسط مردم مسلمان و انقلابي گامي موثر در خلق حماسه سياسي برداريم اميد آن داريم که نامزدهاي اصولگرا با تشخيص موقعيت حساس کنوني و با اداي تکليف به موقع و معرفي اصلح از تشتت آراي جبهه معتقدين به نظام اسلامي و رهبري آن پيشگيري نمايند.
 
موکدا اعلام مي‌کنيم در اين مسير به هيچ يک از احزاب و گروه‌هاي سياسي متصل نبوده و فقط و فقط نگاه نافذ ولايت مطلقه فقيه و رهبري عزيز انقلاب اسلامي را تعقيب مي‌کنيم و براساس تکليف شرعي و تشخيص اصلح عمل مي‌کنيم.
 
والسلام علي من اتبع الهدي

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، بیانیه ، جلیلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.