سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسفناني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کانديداها با تخريب رقبا شخصيت خود را زير سوال نبرند

سخنگوي كميسيون حقوقي قضايي مجلس با تاكيد بر اينكه نامزدهاي انتخاباتي نبايد در مناظره‌ها رقباي خود را به چالش بكشند، گفت: سلامت انتخابات به سلامت شعارها و اظهار نظرهاي نامزدهاي انتخابات وابسته است و آنها نبايد در جهت کسب آراء بيشتر رقباي خود را زير سوال برند.

"محمد‌علي اسفناني" نماينده مردم فريدون شهر، فريدون و چادگان، در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاري برنامه‌ها و مناظرات انتخاباتي كانديداهاي رياست جمهوري در رسانه ملي، گفت: كانديداهاي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در مناظره‌هاي انتخاباتي خود بايد اخلاق انتخاباتي را رعايت كرده و از تخريب يكديگر پرهيز كند.

وي در ادامه افزود: عرصه انتخابات، عرصه‌اي براي رقابت سالم در جهت خدمت‌رساني به ملت ايران است و زير سوال بردن كانديداها از سوي يكديگر امري ناشايسته است.

سخنگوي كميسيون حقوقي قضايي مجلس تصريح كرد: نامزدها نبايد با قصد تخريب رقباي خود درصدد کسب آراء بيشتر باشند چراکه اين مهم بيانگر ضعف آنها بوده و ممکن است اين تخريب‌ها آسيب جدي به خودشان وارد كند.

نماينده فريدون شهر، فريدون و چادگان ادامه داد: سلامت انتخابات به سلامت شعارها و اظهار نظرهاي نامزدهاي انتخابات وابسته است و آنها بايد به هواداران خود لزوم رعايت اخلاق انتخاباتي را تاكيد كنند.

سخنگوي كميسيون حقوقي قضايي مجلس در پايان خاطر نشان كرد: رعايت اخلاق اسلامي از نكات مهمي است كه كانديداها بايد به آن پايبند باشند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.