سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصويري/ جدیدترین تلفن همراه HTC معرفي شد

ديزاير 600 (Desire 600)محصول جدید کمپانی تایوانی HTC می باشد، که با صفحه نمایش 4.55 اینچی عرضه شده است و هدف آن رقابت با محصولات مانند سونی Xperia ZR و سامسونگ گلکسی اس 4 مینی می باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، پس از معرفی سامسونگ S4 مینی و سونی ZR، HTC  نیز از محصول جدید خود به نام Desire 600 برای رقابت با محصولات ذکر شده رونمایی کرد. محصولی که همانند برادر کوچک تر خود HTC M4 از طراحی به سبک و سیاق One برخوردار است. سیستم عامل اندروید 4.2 جیلی بین به همراه سنس 5 و رابط کاربری  BlinkFeed محصول جدید HTC را هر چه بیشتر به One نزدیک کرده است.



Desire 600 در بخش سخت افزار از یک پردازنده 4 هسته ای ساخته ی کوالکام با قدرت 1.2 گیگاهرتز به همراه 1گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی آدرنو 320 استفاده می کند، همچنین حافظه  داخلی آن 8 گیگابایت می باشد که البته از کارت حافظه میکرو اس دی نیز پشتیبانی می کند.




صفحه نمایش بکار رفته در این محصول 4.5 اینچی با رزولوشن 960 در 540 پیکسل می باشد، همچنین کمپانی تایوانی HTC در این محصول نیز همانند One از دو اسپیکر BoomSound در بالا و پایین صفحه نمایش استفاده کرده است، که کیفیت صدای فوق العاده ای را به ارمغان می آورد، علاوه بر این Desire600 از BeatsAudio نیز پشتیبانی می کند، دوربین جلو 1.6 مگاپیکسل و دوربین پشت 8 مگا پیکسلی می باشد، پشتیبانی از دو سیک کارت همزمان، 3G، بلوتوث نسخه 4 و NFC از دیگر امکانات محصول جدید  HTC در بخش ارتباطی می باشد.



قابل ذکر است که HTC از یک باتری 1860 mAh در این محصول استفاده کرده است، این اسمارت فون قرار است از اوایل ماه آینده میلادی و ابتدا در کشورهای روسیه، اوکراین و خاورمیانه برای فروش قرار بگیرد و البته قیمت آن نیز هنوز مشخص نشده است.



برچسب ها: اچ تی سی ، گوشی ، جدید ، desire ، دیزایر ، سونی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.