سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود نیروهای ارتش سوریه به مرکز القصیر

خبرنگار شبکه العالم از آغاز ورود نیروهای ارتش سوریه به مرکز شهر مهم و راهبردی "القصیر" در استان حمص خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه العالم ،  نیروهای ارتش سوریه به مرکز شهر مهم و راهبردی "القصیر" در استان حمص وارد شدند . 
 نيروهاي ارتش سوريه به تعقيب باندهاي تروريستي در شهر القصير ا دامه مي دهند و تعدادي زيادي از تروريستها را کشته يا زخمي کردند.
نيروهاي ارتش سوريه ديروز تعدادي از خودروهاي حامل افراد مسلح و مهمات را در القصير منهدم کردند.
همچنين تعدادي از مخفيگاههاي تروريستها در السوق الغربي و نزديک مدرسه صنعتي در حاره شمالي منهدم شد و در غرب شهر القصير نيز تعدادي از تروريستها از جمله يک تروريست سعودي به اسارت نيروهاي ارتش سوريه در آمدند.
"درغام" خبرنگار شبکه تلويزيوني سوريه گفت ارتش سوريه در حال تثبيت محاصره تروريستها از محور شمالي شهر القصير است تا جلوي فرار تروريستها را از اين شهر بگيرد.
وي افزود: ارتش هم اکنون در روستاهاي ضبعه و حمديه در ريف قصير به محاصره تروريستها اقدام کرده و تعدادي از مخفيگاهها و محل تجمع تروريستها را به همراه سلاح و مهمات منهدم کرده است.
نيروهاي ارتش سوريه همچنين به يک مخفيگاه تروريستها در شرق القصير يورش بردند و دو عضو جبهه النصره را دستگير کردند .
همچنين اعضاي يک گروه تروريستي که بامداد ديروز در تلاش بودند از لبنان از طريق منطقه صنعتي و تل الحرج  وارد القصير شوند کشته يا زخمي شدند .
درغام گفت ادعاي شبکه هاي تلويزيوني شريک در ريختن خون سوريها در خصوص ورود تروريستها به منطقه جوسيه در حمص صحت ندارد چرا که ارتش سوريه اين منطقه را پاکسازي کرده و هدف از انتشار چنين خبرهايي نيز روحيه دادن به مزدوران تروريست است .
در عين حال شماري از خبرنگاران شبکه هاي تلويزيوني وابسته به مخالفان نظام سوريه در اين شهر با بيان گزارش هايي به وارونه نشان دادن تحولات اين شهر مي پردازند.
درغام گفت شبکه سوريه به زودي گزارش تصويري از جوسيه تهيه خواهد کرد تا مهر بطلاني بر ادعاي رسانه هاي دروغگو بزند و تأکيد کند ارتش سوريه در مواضع خود با قدرت حضور دارد .







برچسب ها: بین الملل ، سوریه ، حمص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.