سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ:

حداکثر سرعت در بزرگراه امام علی(ع) 80 کیلومتر

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از سرعت مجاز حداکثر 80 کیلومتر در ساعت در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ جمال بذرافشان با اعلام این خبر افزود: از نخستین روز افتتاح بزرگراه امام علی (ع) شاهد ترافیک سنگینی در این مسیر هستیم.

وی با اشاره به این که این ترافیک کاذب به دلیل استقبال مردم و حضور خودروها ایجاد شده است، اظهار داشت: پیش بینی می شود این ترافیک کاذب تا پایان هفته ادامه داشته باشد و به تدریج در هفته آینده از ترافیک بزرگراه بسیج کاسته شود.

سرهنگ بذرافشان با اشاره به این که تهران بر روی دامنه واقع شده است و به همین دلیل شیب شمال به جنوب این بزرگراه به این دلیل است که تهران بر روی دامنه واقع شده است و قابل رفع هم نیست.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به این که تمام بزرگراه های شمال به جنوب تهران از جمله بزرگراه مدرس، یادگار امام، صیاد شیرازی و بزرگراه باکری دارای شیب شمال به جنوب بوده و حداکثر سرعت در این بزرگراه ها 80 کیلومتر بر ساعت است سرعت مجاز در بزرگراه امام علی (ع) 80 کیلومتر بر ساعت است.

سرهنگ بذرافشان خاطر نشان کرد: به زودی بزرگراه امام علی(ع) به دوربین کنترل سرعت و تجهیزات ایمنی و تابلوهای راهنمایی و رانندگی مجهز می شود./ف

برچسب ها: بذر افشان ، پلیس ، امام علی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۹ دی ۱۳۹۵
حداکثر سرعت در بزرگراه های شرق به غرب و غرب به شرق در زمانیکه بزرگراه شیب نداشته باشد غالبا 100 کیلومتر در ساعت است ،مگر بزرگراههایی که اشکال اساسی بجز شیب باشد.
حداکثر سرعت در بزرگراه های شمال به جنوب و جنوب به شمال بدون در نظر گرفتن شیب 80 کیلومتر در ساعت است
خواهشمند است شفاف سازی گردد در سربالایی که پراید جان میکند تا حرکت کند، چرا این قانون اعمال میگردد و ماشین بین دنده سه و چهار سرگردان است که همین امر به آلودگی هوا کمک شایانی مینماید. آیا تنها ارایه برگ جریمه حائز اهمیت میباشد؟