سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزانه چند نفر از مترجم آنلاین گوگل استفاده می‌کنند؟

گوگل در چند سال اخیر، پیشرو در ارائه ی سرویس های نرم افزاری مختلف بوده است، که اکثر آنها با توجه به آنلاین بودن، نیاز کاربران در مقاطع زمانی مختلف و موقعیت های جغرافیایی خاص را پوشش داده اند، سرویس هایی مانند نقشه گوگل، سرویس Google Earth و مترجم گوگل.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، یکی از پر طرفدارترین محصولات نرم افزاری گوگل، مترجم این کمپانی و یا سرویس  Google Translete می باشد که روزانه توسط کاربران بسیاری در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد، کاربرانی که گوگل تعداد آنها را فراتر از 200 میلیون نفر و 1 میلیارد بار ترجمه در روز عنوان می کند، که رقم قابل توجهی به حساب می آید.


علاوه بر سرویس مترجم، گوگل اعلام کرده است که چیزی در حدود 200 میلیون نفر در روز از قابلیت ترجمه ی خودکار در مرورگر کروم استفاده می کنند، قابلیت بسیار مفیدی که به بسیاری از کاربرانی که به زبان های مختلف از جمله انگلیسی آشنایی ندارند کمک می کند تا بتوانند بهتر از محتویات صفحات اینترنتی استفاده کنند.


قابل ذکر است که Google Translate  علاوه بر زبان انگلیسی از 70 زبان دیگر زنده ی دنیا پشتیبانی می کند، اما گوگل همچنان در تلاش است با پشتیبانی از زبان های دیگر، مترجم محبوب خود را گسترش دهد.




برچسب ها: مترجم ، انلاین ، گوکل ، زبان ، اینترنت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.