سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كرمان/

230 شهید افتخار فرهنگیان کرمان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 230 شهید افتخار جامعه فرهنگی استان کرمان است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ابراهیم شیخ‌بهایی صبح امروز در آیین رونمایی از کتب شهدای فرهنگی استان کرمان اظهار داشت: آموزش و پرورش استان کرمان به وجود 228 شهید فرهنگی مفتخر است که سردار شهید علی ایرانمنش مسئولیت مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان را به عهده داشته‌اند.

وی با گرامیداشت یاد شهدای دانش‌آموز ابراز داشت: امیدواریم همچنان بتوانیم یاد شهدا را زنده نگه داشته و از رشادت‌ها و مقاومت‌های آنها برای حرکت در جامعه درس بگیریم.

شیخ‌بهایی عنوان کرد: شهیدان احمد شجاعی، علی ایرانمنش، اکبر قاضی‌زاده و سید رضا مهدوی به عنوان شهدای شاخص آموزش و پرورش استان کرمان در ذهن‌ها ماندگار هستند.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان داشت: حماسه‌ سیاسی که قرار است ملت ایران به پا کنند به فرموده رهبری حماسه اقتصادی را نیز به دنبال دارد.

شیخ‌بهایی گفت: حماسه انتخاباتی سال جاری حضوری همه جانبه و با تمام وجود است که ان‌شاء‌الله به انتخاب فردی اصلح منجر می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: انتخاب کلمه حماسه در فرموده رهبر معظم انقلاب، عزم جهادی می‌طلبد و یادآور دوران دفاع مقدس با همان ارزش‌ها است.

وی افزود: حفظ دین و باور به نظام کار دشواری است که با توسل به اهل‌بیت (ع) برای ما سهل می‌شود./ج1

برچسب ها: کرمان ، استاندارد ، حماسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.