سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی گيتي پسند را چه کسی انتخاب می کند؟

انتخاب سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در حالی هر روز به تاخیر می افتد که خبرهایی مبنی بر چند دستگی بازیکنان به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، انتخاب سرمربی برای تیم های بزرگ و نامی در ایران همیشه همراه با حاشیه بوده است این در حالیست که تیم ها و باشگاه های حرفه ای جهان بدون هیاهوو و سر و صدا در مدت زمان کوتاهی بهترین گزینه را انتخاب و به کار خود ادامه می دهند.

پس از اتمام رقابت های لیگ برتر و با شروع فصل نقل و انتقالات تغییر و تحولات در باشگاه گیتی پسند که جزو تیم های حرفه ای لیگ به حساب می آید و عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داده، مورد توجه قرار گرفت و مربیان، بازیکنان و رسانه ها توجه خود را معطوف به انتخاب مسئولان این باشگاه کردند.

البته این جریان تنها به توجه افراد خلاصه نشد و از گوشه و کنار به گوش می رسید که در این هیاهو رابطه هایی در گیتی پسند سنگ گزینه های مورد نظر خود را به سینه می زنند.

در آخرین خبری که منابع غیر رسمی انتشار دادند، روز گذشته هیئت مدیره این باشگاه باید در جلسه ای تصمیم نهایی خود را در مورد سرمربی تیم فوتسال اعلام می کردند اما بازهم مسئولان نظر خود را اعلام نکردند، تداوم این جریان باعث شد حاشیه های درونی، به بیرون درز پیدا کند و دلیل واقعی تاخیر انتخاب مدیران مشخص شود، شنیده می شود که درتیم چند دستگی بوجود آمده و هر بازیکن نظر متفاوتی نسبت به سرمربی فصل آینده دارد.

در همین راستا به گوش می رسد برخی از بازیکنان اصفهانی که دو سال گذشته را با حضور علیرضا افضل گذرانده و با تجربه های وی عناوین قهرمانی را کسب کرده اند خواستار حضور این مربی هستند، اما از سوی دیگر بازیکنانی که در سال های گذشته با محمود خوراکچی کار کرده اند نیز به هیئت مدیره فشار می آورند تا این مربی هدایت تیم را برعهده گیرد. در این هیاهو نظر ملی پوشان نیز جای خود را دارد. ادامه این جریان به ضرر تیم گیتی پسند و دیگر تیم ها و مربیان لیگ برتر تمام می شود و حتی اگر تمام این جریانات بنابر نظر مسئولان باشگاه، شیطنت رسانه ها و افرادی در حاشیه تیم باشد می تواند با تسریع در تصمیم گیری به تمام این سر و صداها پایان داد تا تغییر و تحولات اعمال شده در این باشگاه نیز مانند بازی هایش حرفه ای باشد.

در صورتیکه هیئت مدیره این باشگاه به سرعت و با ثبات تصمیم گیری کند پای واسطه ها به جریان باز نمی شود و هر روز مربیان یکدیگر را به رابطه بازی محکوم نمی کنند.

تمام این موارد در حالی است که انتظار می رود باشگاهی مانند گیتی پسند در خصوص تغییر و تحولات خود مدتی قبل از شروع فصل نقل و انتقالات تصمیمات جدی می گرفت تا اوضاع بهتر از این پیش می رفت./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.