سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام شرایط داوری مسابقه شماره 3 نمایشنامه نویسی سندیورپلی

مسابقه‌‌ نمایشنامه‌نویسی شماره 3 سندیورپلی با حمایت مکتب تهران و زیر نظر جلال تهرانی در بهار 92 طی فراخوانی 47 نمایشنامه را به منظور داوری و تعیین برنده مسابقه منتشر کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مکتب تهران، تمامی حقوق نویسندگان محفوظ است و حق نشر غیرتجاری آن ها با مکتب تهران برای مسابقه خواهد بود.

نام نویسندگان در طول مسابقه محفوظ می ماند و در صورت نیاز به تماس با آن ها می توانید به نشانی ایمیل sendyourplay@gmail.com ایمیل بزنید.
شرایط داوری:
1 ) تعداد شرکت کننده ها 45 نفر؛ مبلغ جایزه 564 هزار تومان شامل 80  درصد پرداخت های انجام شده. زمان داوری از 28 اردیبهشت تا 10 تیرماه 1392 خواهد بود.
2 ) آلبوم شامل 47 نمایشنامه در 572 صفحه است. نمایشنامه ها از شماره 1 تا47  شماره گذاری شده و به ترتیب تاریخ دریافت در آلبوم قرار گرفته اند.
3 ) آثار 45 تا 47 با تأخیر برای مسابقه ارسال شده اند.
4) همه، شامل کسانی که در مسابقه شرکت کرده اند و شرکت نکرده اند، می توانند به یک نمایشنامه رأی بدهند و نظرات شان را درباره هر یک از کارها بنویسند:
5 ) فقط رأی کسانی که در مسابقه شرکت کرده اند، در تعیین برنده مؤثر است.
رأی کسانی که تنها در داوری شرکت داشته اند به صورت رأی آزاد در آلبوم خواهد آمد. آراء آزاد در چینش نمایشنامه ها در آلبوم نهایی  در مورد آثاری که رأی یکسان آورده اند، مؤثرند و نقد و نظرهای آزاد مانند نظرات شرکت کنندگان در آلبوم نهایی درج خواهد شد.
6 )  کسی که بیشترین رأی را بیاورد برنده مسابقه می شود. اگر دو یا چند نفر بیشترین رأی را بیاورند با هم برنده می شوند.
7 ) شرکت کننده ها نمی توانند به کار خودشان رأی بدهند.
8 ) رأی خود را به نشانیappraisal.sendyourplay@gmail.com بفرستید.
9 ) در ایمیل، شماره نمایشنامه مورد نظرتان را بنویسید. نظراتتان را در قالب یک فایل ورد با فونت ب zar 14 و بر روی اندازه    A5  بفرستید تا قابل استفاده باشد، توجه داشته باشید تا نظرات بیشتر به کیفیت مسابقه کمک کند. 
10 ) تمام متن هایی که در آلبوم آمده اند در زمانی حدود 10 دقیقه قابل اجرا هستند. تنها به متن هایی اجازه داده شده از 10 صفحه تعیین شده در فراخوان فراتر بروند که دیالوگ های پینگ پونگی و با ریتم سریع داشته اند.
11 ) با توجه به این که رعایت اصول شیوه نگارش و صفحه بندی بخشی از کار نویسندگی است و این مسأله هم می تواند در داوری مؤثر باشد، متن ها بدون تغییر در آلبوم قرار داده شده اند، به جز در چند مورد شامل:
- تبدیل فونت تمام عنوان ها به ب زر.
- سری کردن شماره صفحه ها.
- تبدیل متن های کلاً Bold به کلاً معمولی. 
- تبدیل فاصله خط های چندتایی به تکی.
- حذف علایمی که منجر به شناخته شدن نویسنده می شوند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت نمایشنامه ها به نشانی http://www.sendyourplay.com/ مراجعه کنید./ي2
برچسب ها: نمایشنامه ، داوری ، تئاتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.