سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

نقش تاثیرگذار و تعیین کننده جوانان در انتخابات

فرماندار مهران گفت: حضور جوانان در انتخابات پیش رو نقش بسیار تاثیر گذار و تعیین کننده ای دارد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ايلام ؛ حجت اله نصیری پور در نشست هم اندیشی با جوانان مهرانی افزود: جوانان و دانشگاهیان برای روشنگری و شفاف سازی مسائل مختلف انتخاباتی در میان مردم نقش مهمی دارند و می توانند با تبیین سیاست های نظام در جامعه به انتخاب فرد اصلح از سوی مردم کمک کنند.
وی تاکید کرد: جوانان باید بر عنصر آگاهی و هوشیاری خود بیشتر بیافزایند و در انتخابات بازیچه دست افراد و گروه های سودجو نشوند.
فرماندار مهران اضافه کرد: جوانان همواره با شور و نشاط اجتماعی در آزمون های بزرگ ملی نقش مهمی موثر و حیاتی ایفا کرده اند.
نصیری پور افزود: موفقیت های تازه جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف با پشتکار قشر جوان به عنوان پشتوانه نظام حاصل شده و باعث شده امروز ایران در منطقه و حتی جهان حرف نخست را بزند.
فرماندار مهران همچنین با اشاره به آسیب های اجتماعی موجود در جامعه بر ساماندهی جوانان تاکید کرد و گفت: با اجرای برنامه های گوناگون فرهنگی و اجتماعی، تشکیل کلاس ها و کارگاه های آموزشی می توان آسیب های فرهنگی جوانان را شناسایی و به حل آنها اقدام کرد.
وی ادامه داد: معضل های اجتماعی از جمله بیکاری امروزه جامعه را تهدید می کند و برای کاهش این مشکل تلاش و عزم جدی مسوولان و تشکل های مردمی باید افزایش یابد./ب

برچسب ها: نقش ، جوانان ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.