سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تار و پودهایی از عشق...

شركت فرش آستان قدس رضوي به عنوان واحد برتر در زمينه سلامت كار در سال 1392، موفق به دريافت لوح تقدير شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، مديرعامل شركت فرش آستان قدس رضوي ، با بيان اين كه در پنجمين همايش روز جهاني ايمني و بهداشت حرفه‌اي موفق به دريافت لوح تقدير به عنوان واحد برتر استان شده‌ايم گفت: در اين همايش كه با حضور رييس مركز بهداشت خراسان رضوي، سرپرست اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان برگزار شد، شركت فرش آستان قدس رضوي موفق به دريافت لوح تقدير شد.

غلامرضا باغشني اظهار داشت: با ارزيابي‌هاي صورت گرفته و به پاس قدرداني از زحمات و خدمات انجام شده، اين واحد صنعتي در حوزه رعايت استانداردها و شاخص هاي ايمني و بهداشت حرفه‌اي به عنوان «واحد برتر در زمينه سلامت كار» در سال‌جاري برگزيده شده است.

وي با بيان اينكه اين شركت داراي۵۰۰ نفر استاد كار ماهر مي‌باشد، افزود: ابتدا به نيروهاي كار آموزش‌هاي لازم داده مي‌شود، سپس براي كار آماده مي‌شوند كه از اين تعداد ۷۰ درصد زنان و ۳۰ درصد از مردان مشغول به كار بوده و از تمام امكانات رفاهي و بهداشتي و خدماتي از قبيل پزشك مقيم در كارگاه، مهد كودك و سالن غذاخوري برخوردار مي‌باشند.

باغشني گفت: در سال «حماسه سياسي و حماسه اقتصادي»، برنامه‌هاي اصلي اين شركت حفظ اشتغال، تامين فرش‌‌هاي حرم مطهر رضوي با بهترين كيفيت و همچنين ارائه خدمات در تمام اماكن متبركه وابسته به آستان قدس رضوي است. 

برچسب ها: فرش ، آستان ، قدس رضوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.