سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

خانواده شهدا رهروان مسئولان در جامعه هستند

استاندار بوشهر گفت: خانواده شهدا که بهترین عزیزشان برای حفظ نظام اسلامی ایران تقدیم کرده‌اند، رهروان ما مسئولان در جامعه هستند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، فریدون حسنوند امشب در مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت علی(ع)  و روز پدر با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این آیین گفت: حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس چنان افتخاری آفریدند که نام آنان همیشه جاودانه تاریخ خواهد بود.

وی با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و حماسه آفرینان این عملیات ، فتح خرمشهر را فتح ارزش‌ها دانست و تاکید کرد: شهدا والامقام با تاسی از بزرگ مرد تاریخ اسلام حضرت علی (ع) در سوم خرداد چنان حماسه‌ای آفریدند که دشمنان و مستکبرین را مات و مبهوت کرد.

استاندار بوشهر خدمتگزاری به خانواده شهدا را از افتخارات مسئولان و مردم دانست و افزود: امشب در شب میلاد مولود کعبه که روز پدر نام گذاشته شده است افتخار ما این است که در خدمت پدران شهدا که افتخار آفرین هستند باشیم و موجب مباهات و افتخار ما هست.

حسنوند افزود:امشب خداوند تبارک و تعالی خانه کعبه را شکافت و از دل خانه کعبه مولودی الهی و فرزندی خدایی به بشریت تقدیم کرد که از افتخارات دین مبین اسلام و شیعه است.

وی تصریح کرد: چه زیبا روزی است که تولد علی(ع) روز پدر نام گذاری شده است پدری که هم شهید، هم همسر شهید وهم پدر شهید وهم پدرهمه شهیدان است.

استاندار بوشهر افزود:  امشب فرصتی دست داد تا در خدمت پدران شهیدان باشیم و بگوییم که خوشحالیم که به تک تک پدران شهید بگویم ما نوکر و خادم شما و خانواده شماهستیم.

وی  جاری شدن لبخند بر لبان پدران شهداء موجب رضایت‌مندی خداوند تبارک و تعالی دانست و افزود: روزی که خداوند کلید فتح خرمشهر به دست رزمندگان داد  خواست نشان دهد که شهدا و ایثارگران نزد ایزد منان جایگاه خاص و ویژه دارند.

استاندار بوشهر ولایت مداری و در مسیر شهداء بودن را از افتخار مسئولان و همسنگران شهداء دانست و گفت:  دست در دست ولی امر مسلمین  برای فتح قله‌های پیشرفت و خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی می‌نهیم.

در این مراسم که با تواشیح و شعر خوانی همراه بود  ،پدران شهداء که بیش از 600نفر بودند ضمن اینکه درضیافت شام شرکت کردندَ، هدایایی استاندار بوشهر به آنان تقدیم شد./ج1

برچسب ها: بوشهر ، تولد ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.