سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فني و حرفه اي و جهاد دانشگاهي با يكديگر همكاري مي كنند

مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان گيلان گفت:تفاهم نامه مشترك بين اداره كل فني و حرفه اي و جهاد دانشگاهي استان گيلان جهت استفاده كارآمد از فناوري هاي پيشرفته در زمينه هاي مشترك منعقد شد.

شمشادي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: در راستاي تفاهم نامه همكاري ميان سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور و جهاد دانشگاهي در انجام فعاليت هاي آموزشي و پژوهشي و به منظور هم افزايي در استفاده از ظرفيت ها و امكانات دو طرف به ويژه در ارتقاي كيفيت برگزاري دوره هاي آموزشي براي افزايش سطح دانش فني و مهارتي منابع انساني مورد نياز واحدهاي اقتصادي و نيز مربيان و كارشناسان طرفين، همكاري لازم صورت مي گيرد.
وي افزود: بر اين اساس تفاهم نامه اي مشترك ميان اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان گيلان و جهاد دانشگاهي اين استان منعقد شده و طرفين مي توانند جهت بهره برداري از امكانات و تجهيزات موجود و استفاده كارآمد از فناوري هاي پيشرفته يكديگر در زمينه هاي مشترك همكاري كنند.
مدير كل آ‌موزش فني و حرفه اي استان گيلان خاطرنشان كرد: همكاري جهاد دانشگاهي و آموزش فني و حرفه اي مي تواند در راستاي آموزش بهتر كارورزان و اشتغالزايي مؤثر آنان باشد./ف
برچسب ها: فنی ، حرفه ، جهاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.