سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنگ بین اپل و سامسونگ این بار بر سر گلکسی اس 4

جنگ بین اپل و سامسونگ همچنان ادامه دارد، نبردی که تقریبا مدت زمان طولانی است، آغاز شده و گویا همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، یکی از بزرگترین نبردهای قانونی که در بین برندهای معروف دنیا اتفاق افتاده است، جنگ حقوقی میان اپل و سامسونگ می باشد، دو شرکتی که رقابت داغ خود در بازار محصولات دیجیتال به دادگاه و میز قاضی کشانده اند، بر اساس شواهد موجود این بار اپل به آخرین پرچم دار سامسونگ یعنی گلکسی اس 4 مضنون شده است، و گویا قصد دارد تا این محصول هم به دیگر نقض کنندگان پتنت های اپل اضافه کند.



در این رابطه اپل پس از معرفی گلکسی اس 4 سامسونگ در تاریخ 27 آوریل، دست به تحقیقات جامعی بر روی این محصول زده است که در نهایت 5 مورد از نقض پتنت های خود را در S4 پیدا کرده است، طبق ادعای اپل 2 ویژگی در TouchWiz، رابط کاربری سامسونگ، 2 ویژگی در Siri و یک ویژگی در قسمت سینک کردن اطلاعات بر روی S4 قرار گرفته است، که قطعا حقوق مربوط به ثبت اختراعات اپل را نقض کرده است.




البته هنوز اپل موفق به اثبات ادعای خود و اضافه کردن S4 سامسونگ به لیست دستگاه های مورد شکایت خود نشده است، اما در این رابطه سخت در تلاش است. قابل ذکر است سامسونگ نیز هنوز واکنشی نسبت به این ادعای اپل نشان نداده است.




برچسب ها: اپل ، سامسونگ ، گلکسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.