سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تكرار /

دبیری: توهین به خانواده ام را نمی پذیرم/پسرم راه من را ادامه می دهد

مدیر عامل پیشین باشگاه دبیری تبریز گفت: همه گمان می کردند در صورتیکه تحت فشار قرارم دهند، دلسرد می شوم و از فوتسال کنار می کشم اما با سپردن مدیریت به پسرم بار دیگر با تمام توان در لیگ حاضر می شویم.

افشین دبیری مدیر عامل پیشین باشگاه دبیری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: جریان محرومیتم را همه می دانند تا 14 بازی ابتدایی لیگ حتی یک گزارش از تیم دبیری به کمیته فوتسال ارائه داده نشده بود اما پس از برگزاری دربی تبریز و درگیری ها ایجاد شده که مسبب اصلی آن نیز عدم هماهنگی و برنامه ریزی ناصحیح مسئولان کمیته بود گزارشات انضباطی زیادی برای تیم دبیری رد می شد.

 وی افزود: پس از بازی با شهرداری تبریز و اعلام رای توسط مسئولان، جریمه تعیین شده را قبول کردم اما دخالت های سلیمانی که به طرفداری از داور خود به من بی احترامی کرده بود باعث شد هر روز گزارشی منفی از دبیری به دست مسئولان کمیته برسد و در پایان نیز به مدت طولانی محروم شوم. از همان ابتدا نیز عنوان کردم که شکایتی نسبت به رای کمیته ندارم زیرا کسانی مقصر بودند که گزارش های مغرضانه ای را به مسئولان تحویل دادند.

 دبیری در ادامه بیان داشت: انسانی نیستم که در قبال بی احترامی به خانواده ام ساکت بنشینم و به خاطر موقعیت کاری هر گونه توهینی را قبول می کنم به همین دلیل از این محرومیت ناراحت نیستم، گمان می کنم مسئولان پاسخ زحمات چند ساله ام را در فوتسال اینگونه داده اند.
 
دبیری در خصوص جانشینی  پسرش در پست مدیر عاملی گفت: در این سالها افرادی بودند که با حاشیه سازی قصد دلسرد کردن ما را داشته اند، همانطور که باعث شدن تمام تیم های خصوصی دیگر از لیگ فوتسال  کناره گیری کنند، اما این بار نمی خواهم این افراد به هدف خود برسند. می خواهم بمانم فعالیت کنم و برای رسیدن  فوتسال به روزهای اوج خود تمام تلاش خود را به کار گیرم و می ایستم تا مشکلات حل شود.

وی همچنین اضافه کرد: باشگاه دبیری تبریز فقط با مدیریت من سرپا نیست، ما باشگاه  اصلی و هماهنگی داریم که  تحت هر شرایطی سرپا می ماند. فرزین دبیری از این پس مدیریت باشگاه را بر عهده گرفت که در این فصل با مدیریت وی به هدف مشخص شده ی خود یعنی قهرمانی لیگ برتر برسیم.

 دبیری در ادامه خاطر نشان کرد: برای من تفکرات پیشکسوتان و افراد فوتبالی  اهمیت دارد آنها حضور  من را می خواهند  و این امر با آرای خود مستحق کردند فوتسال را ترک نمی کنم زیرا تمام مشکلات ما از روزی شروع شد که افراد غیر ورزشی  وارد فوتسال شدند ./آق
برچسب ها: دبیری ، فوتسال ، فرزین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.