سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت شمار زیادی از تروریستها در القصیر و حمص

نیروهای ارتش سوریه به عملیات خود علیه مخفیگاههای تروریستها در شهر القصیر و تعدادی از مناطق حمص در استان حمص ادامه دادند و شمار زیادی از تروریستها کشته یا زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه ( سانا ) ; نیروهای ارتش بیست تروریست را در منطقه ضهر القضیب و جنوب سالن ورزشی شهرداری شهر القصیر کشتند و هفت دستگاه خودروی حامل مهمات و سلاح را نیز منهدم کردند.این منبع گفت شماری از تروریستها در حاره شمالی و غرب بازار تجاری در شمال میدان راه آهن در القصیر کشته شدند. تعدادی از سرکرده های گروههای تروریستی نیز در این شهر به هلاکت رسیدند.

یک منبع مسئول به سانا در حمص گفت نیروهای ارتش دو دستگاه خودروی مجهز به تیربار و چند دستگاه موتور سیکلت را در حاره شمالی در القصیر منهدم کردند و سیزده تروریست را کشتند.
چندین مخفیگاه سرکرده های تروریستها به همراه سلاح و مهمات در القصیر منهدم شد و یگانهای مهندسی تعداد زیادی بمب را که تروریستها کار گذاشته بودند خنثی کردند.این منبع گفت شمار زیادی از تروریستها نیز در حاره جنوبی در القصیر از جمله تعدادی تک تیرانداز به هلاکت رسیدند.

یگانهایی از ارتش به عملیات خود در ریف شمالی القصیر ادامه دادند و تروریستها را به شدت به محاصره در آوردند و جلوی فرار آنها را گرفتند و تعدادی از مخفیگاههای آنها را منهدم کردند.
این منبع گفت یگانهایی از ارتش مخفیگاهها و محل تجمع تروریستها را در ضبعه ، رستن ، غنطو ، تلبیسه ، بیت حجو ، تل الغار ، کیسین ، عامریه و عقرب به همراه تروریستها و سلاح و مهمات منهدم کردند.

یک منبع نظامی گفت نیروهای ارتش امنیت و ثبات را به جالیزهای الوعر در حمص باز گرداندند و یک کارگاه ساخت بمب ، یک سایت پرتاب موشک و سه درمانگاه سیار حاوی مقادیر زیادی داروی مسروقه کشف شد.شمار دیگری از تروریستها در جاده حمص به مصیاف و محله های باب هود ، خالدیه ، ورشه ، حمیدیه ، قرابیص ، حوله ، رستن و جوره الشیاح در حمص به هلاکت رسیدند که تعدادی از آنها از اعضای جبهه النصره بودند.

یک منبع به سانا گفت مقر آموزش تروریستها در وادی السایح و جالیزهای الوعر به همراه تروریستها و تجهیزات جنگی آنان منهدم شد.از طرف دیگر نیروهای ارتش تلاش شماری از تروریستها را برای ورود از لبنان به القصیر خنثی کردند و تعدادی از خودروهای حامل تروریستها به همراه سلاح و مهمات منهدم شد.

برچسب ها: تروریست ، القصیر ، حمص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.