سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چه کسانی به عنوان نماینده‌ کاندیداها در مراسم قرعه‌کشی صداوسیما حاضر شدند؟

نمايندگان نامزدهاي رياست جمهوري براي حضور در مراسم قرعه كشي در محل برگزاري آن هستند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛  تا ساعت 15 و سي دقيقه روز جمعه نمايندگان آقايان روحاني ، ولايتي،غرضي ،جليلي ورضايي به محل برگزاري مراسم وارد شده‌اند.

 در این مراسم علی باقری به عنوان نماینده سعید جلیلی، رحمانی‌نیا به عنوان نماینده غلامعلی حداد عادل، دیوسالار به عنوان نماینده علی‌اکبر ولایتی، شهرام گیل آبادی به نمایندگی از محسن رضایی، سید مهدی ذاکری به نمایندگی از محمدباقر قالیباف، محمدرضا نعمت‌زاده به عنوان نماینده حسن روحانی و گل‌زاده به عنوان نماینده محمدرضا عارف در این مراسم حضور خواهند داشت.

قرعه‌كشي نامزدهاي يازدهمين انتخابات رياست جمهوري به منظور مشخص شدن زمان پخش برنامه هاي تبليغي نامزدها نظير مناظرات ، گفتگوهاي راديويي و فيلم هاي تبليغاتي آنها از شبكه هاي راديويي و تلويزيوني است .
 
طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته در ستاد انتخابات رسانه ملي، نامزدهاي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري امكان استفاده از شبكه‌هاي تلويزيوني و راديويي را براي ارائه برنامه‌ها و تبليغ خود خواهند داشت.

بر اساس تصميمات ستاد انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري در صدا و سيما هر يك از نامزدها فرصت دارند 420 دقيقه از طريق تلويزيون و 255 دقيقه از طريق راديو با مردم سخن بگويند.

طبق اين برنامه‌ريزي هريك از نامزدها فرصت مي‌يابند دو مستند سي دقيقه‌اي از شبكه يك براي معرفي خود پخش كنند.

حضور در بخش گفتگوي ويژه خبري شبكه دو سيما به مدت 45 دقيقه و پاسخ به سوالات جوانان به مدت يك ساعت در شبكه سه سيما از ديگر امكانات تبليغي نامزدها در رسانه ملي است.

 نامزدها همچنين در نشستي تخصصي در شبكه چهار سيما با كارشناسان به مدت 45 دقيقه فرصت تبليغ برنامه ها و دفاع از آن را دارند . پرسش و پاسخ با مخاطبان شبكه‌هاي جام جم به مدت يك ساعت نيز از فرصت‌هايي است كه رسانه ملي در اختيار آنان قرار مي‌دهد.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.