سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیل زاده: با تلاش و همبستگی می توان موفق بود

عضو تیم ملی فوتبال بانوان در خصوص دیدار با بنگلادش و بازی تیم ملی مقابل تایلند به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، پریا خلیل زاده- عضو تیم ملی فوتبال بانوان گفت: بازی مقابل بنگلادش سنگین نبود ما برای شکست این تیم به میدان رفته بودیم و بی شک باید پیروز می شدیم اما متاسفانه عدم استفاده از موقعیتهایی که برایمان پیش آمد نتوانستیم با اختلاف با این تیم را شکست دهیم.

وی افزود: بعد ازانجام بازی بسیار پر استراس مقابل فیلیپین،تمام تلاش ما این بود که تیم جمع شود . تیمی که با اختلاف 6 گل ما را برد بسیار خوش شانس بود.معتقدم فقط یک اتفاق بود که دیگر رخ نمی دهد. بر همین اساس ما برای اثبات خود به زمین رفتیم تا در بازی برابر بنگلادش نشان دهیم که تیم دست و پا بسته ای نیستیم.

خلیل زاده در ادامه بیان کرد: پتانسیل موفق بودن در مقابل تایلند را داریم اگر بخت با ما یار باشد ، قدرتمان را در آسیا ثابت می کنیم. ما تفاوت زیادی با تایلند نداریم. تیم ما 10 موقعیت گل را از دست داد و اگر آنها به گل تبدیل می شد، ایران همانند تایلند با اختلاف زیاد پیروز بود و این امر نشان می دهد که ما باتایلند تفاوت چندانی نداریم. با همبستگی و همدلی که بین بازیکنان وجود دارد به زمین می رویم و با تمام قدرت تلاشمان را می کنیم تا در تاریخ فوتبال جهان و آسیا بتوانیم تیم قدرتمند را شکست داده و مشخص کنیم که ایران  پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.