سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی یک مبلغ دینی در استرالیا؛

بیان فضایل امام علی(ع) به زبان انگلیسی

یک مبلغ دینی در استرالیا همزمان با میلاد امام علی(ع) به بیان فضایل ایشان به زبان انگلیسی از طریق کانال ندای اسلام می پردازد.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام منصور لقایی مبلغ دینی در استرالیا و دیگر کشورهای انگلیسی زبان ضمن اشاره به ولادت امام علی(ع)  درخانه خدا آنرا از فضایل برجسته امام دانسته و سپس ولایت آن حضرت پس از پیامبر (ص) را مورد بررسی تاریخی وعقلی قرار می دهد.

همچنین در قسمتی دیگر از برنامه نامگذاری روز پدر برای این روز فرخنده را متناسب با شخصیت امام علی(ع) توصیف کرده و به نمونه هایی اخلاقی از رفتار این امام همام و سمیره خانوادگی ایشان می پردازد.

 این برنامه با عنوان منبر از کنال ندای اسلام جمعهه  ساعت 19:35 به مخاطبان انگلیسی زبان ارائه می شود./ل

برچسب ها: استرالیا ، مبلغ ، دین ، اسلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
با سلام
چرا شاعران و صاحبان ادب ما مسلمانان بخصوص اهل تشیع هیچ تلاشی برای سرودن و تولید کلیپ یا سرود شاد در وصف حضرت علی به زبان انگلیسی نمیکنند؟؟؟؟؟!!!
در وصف مهربانی هایش در وصف انسان واقعی بودنش وهمچنین پیامبر اکرم و خاندانشان
چرا سعی نمیکنن با گذاشتن سرمایه و وقتشون تلاش کنن برای نشان دادن چهره ی واقعی اسلام و بنیان گذار آن پیامبر اکرم و دامادش و دخترش و فرزندان ایشان
شدیدا لازم است بخصوص در این دوره که هر نادانی با ذکر پی در پی جنگها و ...ائمه و...میخواهندنام اسلام را بد کنند
کسانی که آمدن اروپا و ....مسیحی شدند فقط برای توجیح ارتدادشان چند جمله دارند : اسلام دین خشونت است!!!پیامبر اسلام و حضرت علی در جنگها سر میبریدند!!!!!! و این برای من نوعی خیلی گران تمام میشود.
چرا در کشور فنلاند یک مسئول دینی خوش اخلاق و خوش لباس نداریم که جوانانمان جذب شوند،چرا هیچ مجمع مخصوص شیعیان میانه رو در فنلاند نداریم،نه فقط شیعه که مسلمان