سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوای کثیف خانه قلبتان را بیمار می کند

پزشکان به خانواده ها توصیه می کنند تا صرف نظر از آلودگی هوا در خارج از خانه سعی کنند هوای داخل خانه را تمیز نگه داری کنند.

به گزارش  خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران، از جمله آلودگی هایی که سبب بیماری در انسان و حتی بروز مشکلات قلبی می شود استشمام بوی دوده است.

پزشکان توصیه می کنند: تا افراد برای داشتن خانه ای با هوای تازه و سالم سعی کنند تا حد امکان از شومینه های له در آن چوب  ریخته می شود استفاده نکنند تا ذره های  دوده و غبار در فضای خانه پخش  نشود.

 بررسی ها نشان می دهند: دود سیگار یکی دیگر از عوامل آلوده کننده ی محیط  خانه است که به خصوص  برای کودکان بسیار مضر است.

 از دیگر عوامل آلوده کننده ی فضای منزل نگهداری حیوانات خانگی در منزل و محیط بسته توسط بعضی از افراد است که  می تواند سبب بروز  آلرژی در کودک نیز شود.

 پوسته ریزی بدن و شوره های سر نیز می توانند درکنار گرد و خاک و غبار محیط فضای خانه را آلوده کنند برای همین دلیل پزشکان توصیه می کنند تا افراد حداقل یکبار در هفته ملحفه ها و بالشتی ها رابا آب بالاتر از 130 درجه سانتی گراد بشورند.استفاده بی رویه از افشانه ها وعطر وشوینده ها نیز می تواند هوا را‌ آلوده کند.

پزشکان توصیه می کنند: تا در کنار تهویه ی مدام هوای منزل و کنار زدن پنجره ها و باز کردن درها،‌افراد سعی کنند با نظافت روزانه منزل ونگهدای گیاهان هوای سالمی برای خود و خانواده فراهم کنند/ع2
برچسب ها: آلودگی ، پزشک ، آلوده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.