سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار فضلی در حرم مطهر امام(ره):

مردم همچون کوه برای دفاع از ولایت ایستاده‌اند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، سرلوحه تلاش همه نیروهای مسلح از زمان دفاع مقدس تاکنون بوده و مردم هنوز هم همچون کوه در دفاع از نظام، انقلاب و ولایت ایستاده‌اند.

 به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "علی فضلی" در جمع نیروهای مسلح حاضر در حرم امام(ره) گفت: امروز سالروز میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) و سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه سوم خرداد است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رمز پیروزی همیشگی ملت و نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس که وحدت کلمه بود، گفت: امام امت ما که امروز برای تجدید میثاق به خدمتشان رسیدیم همیشه دوست داشتند ما ید واحده باشیم و تمام نیروهای مسلح از بسیج و سپاه و ارتش و ژاندارمری و غیره یکی باشیم.

وی با بیان اینکه همیشه ترکیبی از تجهیزات و توانمندی اخلاق و صفای دل حماسه‌آفرین خواهد شد، اظهار داشت: امسال سال حماسه سیاسی و اقتصادی است و انتخابات ریاست جمهوری که کانون توجه دوست و دشمن شده است نمایانگر این حماسه خواهد بود و مردم چون هشت سال دفاع مقدس در 24 خرداد ماه حماسه‌ دیگر بی‌نظیری خواهند آفرید.

سردار فضلی سپس با اشاره به شرایط سخت و پیچیده در دو عملیات غرور آفرین "فتح المبین" و "بیت‌المقدس" به بیان خاطره‌ای از این عملیات‌ها پرداخت و گفت: زمانی که در عملیات بیت‌المقدس در چهار مرحله عملیات را با رمز "یا علی‌ابن‌ابیطالب" آغاز کردیم در مرحله‌ای پل نو و جاده شلمچه رسیدیم من آنجا شاهد بودم که هر کسی که از رزمنده‌های ارتشی، سپاهی و یا بسیجی و جهاد‌گر به جاده آسفالت می‌رسید سجده شکر و یا نماز شکر به جا می‌آورد.

وی ادامه داد: زمانی که با تلاش فراوان و با افتخار وارد شهر خرمشهر شدیم در عملیات‌های رو‌ در رو فرمانده یکی از گردان‌ها شهید کلهر اعلام کرد که ما وارد پادگان دژ خرمشهر و ستاد فرماندهی دشمن شدیم و همه یک جا تسلیم سپاه اسلام شدند؛ آنقدر این کار سریع انجام گرفت و به قول شهید کلهر، فرمانده نیروهای عراقی مجال خوردن چای روی میز خود را نکرده بود و هنوز از لیوان چای بخار بلند می‌شد.

سردار فضلي با اشاره به قدرت ایمان و توانمندی نیروها و همچنین هوشمندی فرماندهان و کار خوب اطلاعات شناسایی برای پیروزی در چنین عملیات پیچیده، سریع و سختی تصريح كرد: دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، سرلوحه تلاش همه نیروهای مسلح از زمان دفاع مقدس تاکنون بوده و مردم هنوز هم همچون کوه در دفاع از نظام، انقلاب و ولایت ایستاده‌اند.


سردار فضلی با اشاره به اثر بین‌المللی فتح خرمشهر گفت: امام فرمودند "فتح خرمشهر فتح خاک نیست، بلکه فتح ارزش‌های اسلامی است" چرا که تا قبل از فتح خرمشهر حتی در سطح بین‌الملل مانند اجلاس اوپک برای وزیر ما ارزشی قائل نبودند، اما بعد از این عملیات‌های مهم و فتح خرمشهر یکی از تعیین‌کننده‌های قیمت نفت وزیر نفت ایران بود و امام (ره) اثر این فتح و بیداری‌های اسلامی امروز را در فتح ارزشهای اسلامی در آن روز می‌دیدند.

وی در پایان اثر نصرت الهی را مهم خواهند و گفت: امام فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و قطعا زمانی که شما به یاری دین خدا و نایب امام عصرش به پا می‌خیزید نصرت الهی به سراغ شما می‌آید و خدا عنایت می‌کند و دشمن را می‌شکند، امروز نیز با یاری شما بسیجیان و نیروهای مسلح به دین خدا و نائب بر حق امام عصر فرمانده کل قوا قطعا نصرت الهی صورت می‌گیرد و دشمنان هیچ کاری نمی‌توانند بکنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سردار فضلی ، فتح ، خرمشهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.