سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی واحدهای منطقه 17 دربرگزاری مانور اطفای حریق

جلسه هماهنگی واحدهای مختلف منطقه در صورت بروز شرایط اضطراری، در دبیرخانه کمیته ی راهبری سامانه ی مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست منطقه 17 برگزار شد.

محمد جواد جوهریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: با توجه بر لزوم آمادگی واحدها برای برگزاری مانور اطفای حریق  چهارم خرداد که توسط ستاد بحران منطقه در ساختمان شهرداری منطقه اجرا می شود، جلسه ای با حضور رؤسا و نمایندگان واحدهای تأسیسات، اجراییات، خدمات، ستاد بحران، سامانه مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست و ... برگزار شد.
وی با اشاره بر آموزش پرسنل جهت انجام عملیات فرضی اطفای حریق اظهار داشت: اجرای مانورهای مختلف باعث می شود افراد با وظایف محوله طبق چارت واکنش در شرایط اضطراری آشنا شوند.
جوهریان اطمینان از سالم و در دسترس بودن تجهیزات وامکانات منطقه را از پیامدهای اجرایی مانور دانست و گفت: در این جلسه مسیرها و راههای دسترسی موجود نحوه ی نجات مصدومین، شناسایی پتانسیل های بحران و ایجاد کننده شرایط اضطراری و آگاهی و مهارت افراد در واکنش به شرایط به وجود آمده در حین اجرای مانور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دبیر کمیته راهبری منطقه در پایان خاطر نشان کرد در برنامه ریزی انجام چنین مانورهایی می توان نسبت به پیشگیری و  جلوگیری از ناهماهنگی ها و بروز ارتباطات غیر صحیح و بی مورد اقدام نمود و نیز می توان نقاط قوت و تیم عملیاتی را قبل از بروز وقایع و حوادث شناسایی  و اصلاح نمود./ل
برچسب ها: اطفای حریق ، منطقه ، مانور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.