سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیداریان: مسئولان فکری برای کسر بودجه رشته های مادر کنند

مربی ژیمناستیک گفت: کسر بودجه و نبود امکانات باعث شده استعدادهای کمتری راهی ژیمناستیک شوند.

حسین بیداریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: با وجود استعداد های فراوان در ژیمناستیک متاسفانه به دلیل کمبود بودجه و نبود امکانات لازم، افراد کمتری وارد این رشته می شوند.

وی گفت: لیگ ژیمناستیک از کیفیت و مطلوبیت خوبی برخوردار است و فدراسیون توانسته هر ساله بسیاری از ورزشکاران این رشته را در سطوح قهرمانی پرورش دهد اما، مسئولان وزارت ورزش از لحاظ بودجه و کیفیت توجهی به رشته های مادر ندارند.

بیداریان با انتقاد از مسئولان نسبت به بی توجهی به رشته های مادر بخصوص ژیمناستیک تصریح کرد: اغلب  بودجه ورزش کشور در عرصه های ملی و باشگاهی در فوتبال خرج می شود که جز حاشیه بازخورد دیگری نداشته است و مسئولان باید پاسخگوی این تبعیض ها باشند.

وی ادامه داد: این تبعیض ها تا جایی پیش رفته که تیم ملی ژیمناستیک در آسیا نائب قهرمان می شود و هیچ یک از مسئولان حتی حاضر به گفتن یک تبریک هم نیستند! ورزشکاران این رشته در تورنمنت های خارجی مجبورند به طور شخصی هزینه کنند.

بیداریان یادآور شد: جوانان زیادی در دوره مسئولان قبلی ژیمناستیک، فعالیت در این رشته را از دست دادند مدیران آن از افرادی خارج از ژیمناستک بودهو با لابی بازی به پست رسیده بودند. اما  طی دو سال اخیر مسئولان با همکاری پیشکسوتان توانسته اند همه اهالی این رشته را برای ارتقا سطح فنی آن در سطح داخلی و خارجی بکوشند.

وی افزود: نائب قهرمانی آسیا در رشته  اکروژیم و آکروبات برای نخستین بار و نائب قهرمانی آسیا در رشته  ایروبیک که با حمایت از جمله این افتخارات است./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.