سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين بين الملل

مهمترين عناوين روز گذشته به شرح زير مي باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
تحليلگر "بروکينگز" با اذعان به قابليت هاي انکار ناپذير کشورمان در زمينه فناوري هسته اي مي افزايد " ايران همواره تاکيد کرده که برنامه هسته اي اش ماهيت صلح آميز دارد و براي مصارف پزشکي مورد بهره برداري قرار گرفته است."
"جين عزيز" در مقاله اي با اذعان به پيشرفت هاي ارتش سوريه در پيشروي در ناحيه "القصير" اين منطقه را ناحيه اي کليدي براي پيروزي در نبرد نهايي با تروريست ها مي داند.
"لوران فابيوس" وزير امور خارجه فرانسه روز گذشته اظهارات مداخله جويانه اش در مورد بحران سوريه را تکرار کرد.
پليس پاکستان از افزايش شمار تلفات انفجار بمب در جنوب غرب اين کشور به 17 تن خبر داد.
"نيکلا سارکوزي" رييس جمهور پيشين فرانسه که به دليل رسوايي هاي مالي و اخلاقي و حمايتش از رژيم صهيونيستي شهرت دارد روز گذشته از از سوي انديشکده اي که متعلق به "بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي است جايزه دريافت کرد.
آمريکا براي نخستين بار به طور رسمي به اين موضوع اذعان کرد که "انور العولقي" تندروي يمني و سه شهروند آمريکايي ديگر را در يک حمله هوايي در سال 2011 کشته است.
پس از محقق نشدن پیش بینی سازمان اطلاعات آلمان درباره سقوط بشار اسد در اوایل سال 2013 ، این سازمان معتقد است اسد دوباره زمام امور را به دست می گیرد.
پایگاه الخبرپرس لبنان از درگذشت "عبدالعزیز بوتفلیقه" رئیس جمهور الجزاير خبر داد.
امروز پنج شنبه دوم خرداد ماه بهاي جهاني طلا رشد چشمگيري داشته است.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت الله عبدالهادی الفضلی پیامی صادر کرد.
فرمانده نيروي هوايي رژيم اشغالگر قدس از طرح حمله به سوريه درصورت سقوط بشار اسد سخن گفت.
"نوام چامسکي" فيلسوف، زبان شناس، منتقد و نويسنده صدکتاب گفت: آمريکا مسئول همه شرارت ها از جمله بمب گذاري هاست.
مخالفان بحرينی در اعتراض به سیاست ها و اقدامات اخیر رژیم آل خلیفه مشاركت در گفتگوها را برای 2 هفته به حالت تعليق درآوردند.
رسانه های منطقه از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه المیدان دمشق خبر دادند.
پيرمرد 80 ساله ژاپني که چهار بار تحت عمل جراحي قلب قرار گرفته، روز پنجشنبه قله اورست را فتح کرد و بدين ترتيب به مسن‌ترين فردي تبديل شد که بلندترين قله جهان را فتح کرده است.
"جورج گالووي" سياستمدار منتقد انگليسي در جديدترين اظهارنظر خود پيرامون حادثه اخير در "وول ويچ" انگليس آن را با بحران سوريه مقايسه کرده و اين حادثه را نتيجه طبيعي مداخلات دولت انگليس در سوريه دانسته است.
معاذ الخطیب رئیس مستعفی ائتلاف ملی مخالفان سوریه در طرحی موسوم به ابتکار عمل برای برون رفت از بحران خواستار خروج بشار اسد رئیس جمهور سوریه و500 تن از نزدیکانش از این کشور شد.
منابع رژیم صهیونیستی از پرداخت رشوه توسط یک سازمان راستگرای افراطی صهیونیستی برای تهیه گزارش جهت دار در باره موضوع شهادت محمد الدوره خبر دادند.
کشته شدن سرباز انگليسي در لندن پرسشهاي زيادي برانگيخته است.
دنیای برندها همیشه جذاب و پرسر وصدا بوده است، کمپانی های از خودروسازی، کالاهای دیجیتال و پوشاک علاوه بر فروش محصولات خود در میان رقبا، به دنبال رقابت بر سر ارزش برند خود در دنیای برندیگ بوده اند.
در جريان افشاگري امروز سايت صهيونيستي موسوم به "والا" مشخص شده است که "ايهود اولمرت" نخست وزير رژيم صهيونيستي در جريان مذاکره با "محمود عباس" رييس تشکيلات خودگردان فلسطين در سال 2008 ميلادي حاضر به عقب نشيني اساسي از مواضع رژيم اشغالگر قدس شده بود.

برچسب ها: باشگاه ، عناوین ، گذشته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.