سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاري نشست ديگري اينبار به رياست شخص کامرون در خصوص حادثه لندن

ديويد کامرون نخست وزير انگليس روز پنجشنبه ساعت هفت و 45 دقيقه به وقت گرينويچ رياست نشست بحران را که به منظور بررسي تدابير امنيتي احتمالي پس از قتل يک نظامي انگليسي با ضربات چاقو در لندن برگزار مي شود، برعهده خواهد گرفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه،‌ دفتر نخست وزيري انگليس همان چهارشنبه شب تشديد تدابير امنيتي را در اردوگاه نظامي وولويچ، محله‌اي در جنوب شرق لندن جايي که قتل نظامي انگليس اتفاق افتاد، همچنين در همه پادگان‌هاي پايتخت انگليس اعلام کرد.

کميته بحران انگليس قرار است با حضور نخست وزير، ترزا مي وزير کشور، بوريس جانسون شهردار لندن، رؤساي سازمان‌هاي اطلاعات داخلي و خارجي انگليس (ام اي فايو و ام آي سيکس)، رئيس اسکاتلند يارد و کارشناسان امنيتي تشکيل شود.

نخستين نشست از اين دست چهارشنبه برگزار شد اما رياست آن را  نخست وزير که در پاريس بود، برعهده نداشت.

منابع آگاه در نخست وزيري انگليس چهارشنبه اعلام کردند هدف از اين نوع نشست بحران، ارائه تصميم‌هاي سريع و هماهنگي مؤثر در پاسخ دولت به اين اتفاق با تکيه بر منابع وزارتخانه‌ها، سرويس‌هاي امنيتي و اطلاعاتي، پليس و ديگر سازمان‌هاي مربوط است.

برنارد هوگان-هو رئيس اسکاتلند يارد (پليس لندن) نيز چهارشنبه اعلام کرد دو مرد که در درگيري با پليس زخمي شدند و اکنون در بيمارستان به سر مي برند، بازداشت شدند و بازرسان بخش ضد تروريسم درباره اين قتل تحقيق مي کنند.

چهارشنبه اوايل بعد از ظهر دو مرد سياهپوست در خياباني در جنوب شرق لندن به يک سرباز که لباس غيرنظامي به تن داشت حمله کردند و چندين بار با چاقوي آشپزخانه و ساطور قصابي ضرباتي را به بدن او وارد آوردند سپس او را وسط خيابان رها کردند تا جان خود را از دست بدهد.
اين دو نفر در محل جنايت خود باقي ماندند و از عابران خواستند از اين صحنه فيلم و عکس بگيرند.

برچسب ها: نشست ، انگلیس ، کامرون ، نظامی ، چاقو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.