سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری: مگر منصوری مدیر ندارد که من مشکلش را حل کنم؟/ امیدی به بقای منصوری ندارم

سرپرست کمیته فوتسال گفت: اگر قرار باشد مشکلات باشگاه شهید منصوری را فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال حل کنند پس مدیر عامل و مسئولان باشگاه چه کاری انجام می دهند.

سید رضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از صحبت های کریم منصوری در رابطه با انحلال شهید منصوری باخبر هستم این باشگاه با مشکلات زیاد و عمیقی روبروست.

مشکلاتی که در طول چندین سال بی اهمیتی به وضعیت باشگاه بوجود آمده به همین دلیل نمی توان با یک گفتگو چند ساعته به این مشکلات ریشه ای پایان داد، در آخرین صحبتی که با مالک باشگاه داشتیم قرار شد پا در میانی کنم و هفته آینده جلسه ای با حضور کریم منصوری،‌ فرماندار و همچنین ریاست شورای شهر قرچک برگزار کنیم تا شاید با همفکری هم از انحلال یکی از قدیمی ترین تیم های لیگ جلوگیری کنیم.

وی افزود: در دو سال گذشته باشگاه شهید منصوری با مشکل رو به رو بوده و همین حاشیه ها باعث شد این تیم در فصل قبل عنوان قهرمانی را از دست بدهد.

اگر قرار باشد این فصل نیز طبق روال گذشته برگزار شود، شاید تصمیم مالک باشگاه به نفع مجموعه باشد زیرا تیم در سال گذشته حتی استطاعت مالی برای پرداخت هزینه های رفت و آمد به مسابقات را نیز نداشت.

افتخاری در ادامه بیان داشت: مشکلات این باشگاه باید ریشه ای حل شود، بارها در صحبت مسئولان منصوری پیشنهادهای مختلفی برای از سد راه برداشتن موانع داده ام، این باشگاه باید در حاشیه شهر به دنبال یک حمایت کننده مالی پرقدرت باشد تا هزینه های تیم را متقبل شود در غیر این صورت هیچ تغییری در اوضاع باشگاه ایجاد نخواهد شد.

سرپرست کمیته فوتسال خاطر نشان کرد: به مسئولان شورای شهر قرچک حق می دهم نتوانند بیش از حد به باشگاه کمک کنند زیرا آنها از نظر قانونی اجازه ندارند بودجه ای را که برای سر و سامان دادن به امورات شهر در اختیارشان گذاشته می شود را تنها برای سر پا نگه داشتن یک باشگاه خرج کنند.

از سوی دیگر مشکلات منصوری با مبالغ کم قابل حل نیست آنها هنوز پول بازیکنانشان را پرداخت نکرده اند و حتی ملی پوشان نیز مستثنی نبوده اند.

** تیم ها نمی توانند در لیگ باشند، فقط به باشگاه ها مجوز می دهیم

سید رضا افتخاری همچنین اضافه کرد:  ما به دنبال  تصویب قوانینی هستیم که تنها اجازه ی حضور باشگاه ها را در لیگ برتر فوتسال بدهد، زیرا این قوانین به ثبات لیگ کمک خواهد کرد اینکه هر سال چند نفری دور هم جمع شوند و هوس تیم داری کنند و پس از چند سال  حضور در رقابت ها و مشاهده هزینه ها یک باره تیم را بیرون بکشند،  امر طبیعی و حرفه ای نیست و به همین دلیل امسال مبلغی را به عنوان ورودیه در نظر گرفتیم و هر تیمی که از پس پرداخت ورودیه برنیاید، به طور حتم در لیگ حضور پیدا نمی کند تیمی که نتواند هزینه های رقابت های لیگ برتر را تقبل کند به طور کلی حضورش بی معنی است.

وی اضافه کرد: هرچند که یک تیم حرفه ای تر باشد،‌هزینه هایش تشدید می شود این امر در مورد شهید منصوری نیز صدق می کند تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا این تیم به نتیجه ی خوبی بر سر اما خودم هم امیدوار نیستم مسئولان باشگاه باید فکری به حال خودشان کنند در غیر این صورت کاری از کسی بر نمی آید.

 افتخاری در پایان خاطر نشان کرد:  شنیده ام که مالک باشگاه منصوری دلیل مشکلاتش را کم کاری و عدم توجه فدراسیون فوتبال و کمیته دانسته است در جواب کریم منصوری باید بگویم که شهید منصوری یک باشگاه به همین دلیل فدراسیون حق رضایت در امورات داخلی آن را ندارد.

زیرا با این کار زمان را برای رسیدگی به امورات خود از دست می دهد از سوی دیگر وظیفه کمیته فوتسال رسیدگی به امور تیم ملی است اگر قرار باشد مشکلات تک تک باشگاه ها را ما حل کنیم پس مدیر عامل و مسئولان باشگاه چه کاره هستند؟/آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.