سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

بررسي اهميت مشاركت سياسي دانشجويان در راديو معارف

در آستانه انتخابات رياست جمهوري، راديو معارف اهميت مشاركت سياسي دانشجويان را در برنامه «دانشجو» بررسي مي‌كند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در آستانه برگزاري يازدهمين انتخابات رياست جمهوري و چهارمين انتخابات شوراهاي شهر و روستا، برنامه «دانشجو» با رويكردي نقادانه به بررسي اهميت مشاركت دانشجويان و جوانان در عرصه‌هاي سياسي همچون انتخابات مي‌پردازد.
با توجه به اينكه جوانان به ويژه دانشجويان، نسل مؤثر فرهنگ امروز و فردايند؛ از اين روي توجه به اين نسل و رفع دغدغه‌هاي فكري، روحي و علمي آنان، ضامن سلامت جامعه خواهد بود.
دشمنان با اذعان به اهميت جايگاه اين قشر عظيم فرهنگي، همواره بر اين تلاشند تا قلب و ذهن جوانان را با انديشه‌هاي سكولار عجين كنند تا از اين رهگذر بتوانند به اهداف استعماري خود برسند.
برنامه «دانشجو»، تلاش دارد تا در فضاي باز و آزاد گفتماني، گرايش‌ها و رفتارهاي دانشجويان و جوانان را به بوته نقد بگذارد و آفت‌هاي عرضه شده به زندگي ديني را با برهان‌هاي عقلي و نقلي بنماياند تا ارزش‌هاي رفتاري براي اين نسل بازخواني شود.
به همين جهت  اين برنامه در هفته‌هاي اخير با همراهي خانم معصومه ظهيري، كارشناس شوراي برنامه‌ريزي معاونت پژوهش جامعة الزهراء به نقد و تبيين اهميت و الزامات حضور دانشجويان در صحنه‌هاي سياسي و انتخابات مي‌پردازد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.