سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی مقابل بنگلادش درست مانند فیلیپین سخت است

ارژنگی: تیم فیلیپین کوبنده حمله کرد

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان پیش از دیدار با بنگلادش به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، فاطمه ارژنگی-کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان در خصوص نتیجه ای که تیم ملی مقابل فیلیپین گرفته است، گفت: ما فکر نمی کردیم فیلیپین تیم قدرتمندی باشد چرا که بازی های این تیم را از قبل آنالیز کرده بودیم اما زمانی که این تیم در رقابتهای آسیایی حاضر شد از 6 بازیکن امریکایی در ترکیب خود بهره برد. فکر می کردیم بازی راحتی داشته باشیم و نتیجه به نفع ایران باشد اما در چند دقیقه اول که گل خوردیم باعث شد تا تیم از لحاظ روحی  تضعیف شود و جمع کردن این نتیجه بسیار سخت بود. ما اگر در نیمه اول گل زود هنگام نمی خوردیم بی شک نتیجه بازی، تغییر می کرد و شاید هم نتیجه متفاوت تر می بود اما گل های زود هنگام باعث شد تا در نیمه اول بازی خوبی را به اجرا نگذاریم.اما در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم و فقط یک گل دریافت کردیم.

وی در خصوص بازی با بنگلادش گفت: این بازی هم سخت است درست مثل فیلیپین. نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.مطمئنا بنگلادش و دیگر تیم ها برنامه ریزی کرده اند تا بتوانند در این رقابتها نتیجه بگیرند ما نیز تمرینات خوبی را برگزارکردیم از لحاظ فنی در شرایط خوبی هستیم.امیدوار هستیم تا بتوانیم با نتیجه بسیار خوب مقابل بنگلادش، برای بازی با تایلند آماده تر شویم. باخت مقابل فیلیپین باعث می شود تا با انگیزه مقابل بنگلادش نتیجه بگیریم و نشان بدهیم  که عدم نتیجه گیری در بازی اول، فقط به خاطر شرایط بد بازی بود. هنوز اتفاقی نیافتاده و نباید فکر کنیم که دیگر صعودی در کار نیست.

کاپیتان تیم ملی در خصوص امکانات و میزبانی بنگلادش گفت: از لحاظ تغذیه در چند روز اول در شرایط خوبی نبودیم.اما کادر سرپرستی تیم ملی تلاش کرد تا بازیکنان کمبودی را احساس نکنند. من معتقدم که این امر(شرایط غذایی و امکانات) تاثیر در بازی ملی پوشان دارد. ضمن اینکه ما پیش بینی چنین شرایطی را داشتیم  به همین دلیل  زودتر به این کشور سفر کردیم تا مشکلات را حل کنیم .

وی در پایان گفت: تیم فیلیپین کوبنده حمله کرد و ما به خاطر چند دقیقه اول بازی، شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم .نیمه دوم ما خیلی خوب بودیم و یک گل خوردیم اگر از اول بازی خوبی داشتیم، می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. امیدوارم در دو بازی دیگر نتیجه ای بگیریم که نتیجه بازی اول را جبران کنیم./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.