سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

افزایش بهره وری سبب رشد اقتصادی جامعه می شود

فرماندار زرندیه گفت: افزایش بهره وری و بهینه سازی مصرف سبب رشد و توسعه اقتصادی جامعه و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه ها می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، هدایتی بمناسبت روز بهره وری و بهینه سازی مصرف، افزود: توجه بیشتر و عملی کردن این دو اصل اساسی در جهت رشد اقتصادی جامعه ضروری است.
وی بیان کرد: بهره وری یک رویکرد مهم در هر جامعه است که همه مسوولان، تولید کنندگان، اقشار مختلف و مدیران به نحوی با آن در ارتباط هستند.
هدایتی اظهار کرد: روند رو به رشد جمعیت و کاهش منابع موجب شده تا تقاضا برای کالاها روندی صعودی داشته باشد و با توجه به محدودیت منابع و امکانات و ارتقای روزافزون سطح تقاضای مصرف کنندگان، استفاده بهینه از امکانات موجود یکی از مهم ترین راهکارهای ممکن برای کاهش شکاف بین عرضه و تقاضا است.
وی ادامه داد: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دیدگاه مدبرانه ایشان از اهدف دشمنان ایران اسلامی است چرا که آنان قصد دارند با تحریم ها و نبرد اقتصادی به ایران اسلامی آسیب بزنند.
فرماندار زرندیه گفت: باید توجه داشت که آنچه موجب پیروزی بر دشمنان در میدان اقتصادی می شود، همدلی و وفاق ملی همه آحاد جامعه و حرکت جهشی و مجاهدانه دولت و ملت، به منظور عملی ساختن هرچه بیشتر دو اصل بهره وری و بهینه سازی مصرف است.
وی با اشاره به اینکه رفتارهای اقتصادی صحیح خانواده ها توام با دوراندیشی می تواند موجب شکست دشمن در مبارزه اقتصادی شود، افزود: بهره وری استفاده موثر و مطلوب از زمان و ارزش حاصل از سرمایه، مواد اولیه و نیروی کار در جهت تولید و بهینه سازی مصرف به معنای مصرف درست و معقول و پرهیز از اسراف است.
اول خرداد به عنوان روز بهره وری و بهینه سازی مصرف نامگذاری شده است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.