سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

حادثه خیزی 330 کیلومتر از رودخانه های مازندران

از هزار و 600 کیلومتر رودخانه های مسیر مناطق شهری و روستایی استان، 330 کیلومتر از رودخانه های مازندران حادثه خیز است.

 

مدیرعامل آب منطقه ای مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: از هزار و 600 کیلومتری که از مناطق شهری و روستایی عبور می کند،مشاور طرح 330 کیلومتر آن را مناطق بحرانی و حادثه خیز تشخیص داده که نیاز مند اجرای طرح سازه ای وآزاد سازی حریم و بستر است که باید برنامه ریزی ویژه ای برای این مناطق انجام شود.

طهماسبی با اشاره به وقوع سیلاب متعدد پارسال در شهرهای استان افزود:برای تسریع در انجام مطالعات مهندسی رودخانه و سواحل این شرکت دو مشاور را انتخاب کرد که یکی مطالعات رودخانه های غرب استان و دیگری مطالعات رودخانه های شرق استان را انجام می دهند.

وی تصریح کرد:امسال مطالعات طرح به اتمام خواهد رسید و امیدواریم با اتمام طرح های مورد نیاز سازه ای و غیر سازه ای با تخصیص اعتبار مناسب در مناطق مورد نیاز به مورد اجرا می آید.

مدیر عامل آب منطقه ای مازندران با اشاره به پایین بودن نرخ مشارکت مردم در مدیریت آب به ویژه پرداخت آب بها گفت:نمی توان بدون دریافت هزینه های خدمات مناسب ودرخورشأن مردم عزیز خدمات این بخش را از لحاظ کمی و کیفی ارتقا بخشید ویا میزان خسارت سیل را سالانه تقلیل داد چرا که اعتبارات دولتی پاسخگویی نیاز این بخش از طرح وطرحها و خدمات نیست./س

برچسب ها: حادثه خیز ، رودخانه ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.