سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

علاقه مندی صنعتگران به سرمایه گذاری در ورزش

معاون شهرک های صنعتی فارس از علاقه مندی بسیاری از صنعتگران به سرمایه گذاری در ورزش خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، کمال زاده با بیان اینکه متاسفانه صنعتگران در انتخاب ورزش مناسب از نظر استعداد و توان بدنی اطلاع کافی افزود: از این رو نیاز به آموزش دارند تا صنعتگران بتوانند برای سلامتی خود و جامعه به سمت ورزش روی آورند و برای تحقق این امر همکاری و تعامل اداره ورزش و جوانان نیز اساس کار است.

وی گفت : برای ورود و حمایت صنعتگران به ورزش و هزینه هایی که در نظر می گیرند باید بدانند چه سودی عایدشان می شود و لازم است ابتدا بستر حضور در ورزش را برای صنعتگران مهیا کنیم.

معاون شهرک های صنعتی فارس افزود: تعامل و همکاری میان دو حوزه ورزش و صنعت باعث خواهد شد که صنعتگران متوجه شوند که حمایت های انجام شده به ورزش به نفع خودشان بوده است .

کمال زاده افزود: بسیاری از شرکت های صنعتی هستند که هزینه های میلیاردی برای تبلیغ بر روی لباس ورزشکاران انجام می دهند اما همکاری ها باید دو طرفه باشد تا این امر تداوم یابد .

به گفته وی، اداره کل ورزش و جوانان می تواند با ارایه یک بسته پیشنهادی که مصوبه شورای اداری استان شود ،آنها را موظف کند که خدمات و تسهیلاتی نیز به بخش صنعت داده شود تا صنعتگران دلگرم به حضور در ورزش شوند ./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.