سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام محمديان در جمع خبرنگاران:

رد صلاحيت آيت‌الله رفسنجاني ارتباطي به مجمع تشخيص مصلحت نظام ندارد

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها گفت: رد صلاحيت آيت‌الله رفسنجاني به اين معنا نيست که صلاحيت مجمع تشخيص مصلحت نظام را ندارد بلکه صلاحيت وي براي آن‌جا احراز شده است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام محمديان" مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها در همايش بيداري اسلامي و افق‌هاي آينده و انتخابات 92 که صبح امروز در باشگاه دانشجويان دانشگاه تهران برگزار شد در پاسخ به سوالي درباره رد صلاحيت آيت‌الله رفسنجاني اظهار داشت: اولا کسي رد صلاحيت نشده بلکه احراز صلاحيت بوده است.

وي ادامه داد: هر فردي که با آيت‌الله رفسنجاني ديداري داشته باشد کاملا احساس مي‌کند که توانايي وي از نظر جسمي کم شده است و هر فردي که مي‌خواهد در سطح مديريت کلان فعاليت کند بايد از نظر فکري از وضعيت متعارفي برخوردار باشد.

حجت‌الاسلام محمديان تصريح کرد: اما اين مسئله به اين معنا نيست که صلاحيت مجمع تشخيص مصلحت نظام را ندارد بلکه وي مسئول مجمع تشخيص است و کاملا صلاحيت وي براي آن‌جا احراز شده است.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها در پاسخ به سوالي مبني براينکه پاره‌اي از اخبار حاکي از اين است که مي‌خواهند براي مشايي حکم حکومتي بگيرند گفت: بنده اطلاعي ندارم و هنوز هم حرکت خاصي از رئيس‌جمهور نديديم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، مدیریت ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.