سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

حمایت کمیته امداد امام خمینی از 270 هزار یتیم/کمک 1000 میلیارد تومانی خیرین

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی به حمایت این نهاد از 270 هزار یتیم اشاره کرد و گفت: این ایتام علاوه بر خدمات کمیته امداد امام خمینی از حمایت بیش از 550 هزار حامی نیز بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، هاشمی گفت: حمایت از زنان سرپرست خانوار نیز در این نهاد با برنامه‌ریزی دقیق انجام می‌شود به گونه‌ای که به محض پذیرش آنان به عنوان مددجو، کار برای آن‌ها تعریف می‌شود.
وی افزود: زنان سرپرست خانوار برای مدت زمان مشخص زیرپوشش خدمات این نهاد قرار می‌گیرند و با فراگرفتن آموزش‌های لازم فنی و حرفه‌ای با توجه به استعداد و بازار کار بعد از ایجاد اشتغال از زیرپوشش خارج می‌شوند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی هاشمی از کمک یک‌هزار میلیارد تومانی خیرین در سرفصل‌های مختلف به این نهاد در سال گذشته خبر داد و گفت: تجمیع کمک‌های مردمی، اعتبارات دولتی و اعتبارات داخلی امداد نقش بسزایی در خودکفایی و خروج مددجویان از زیرپوشش دارد.
وی از احداث و بهسازی مسکن برای مددجویان به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های مهم این نهاد در راستای توانمندسازی مددجویان نام برد و افزود: سالانه بیش از سه هزار واحد مسکن مددجویی در سطح کشور به‌ویژه در مناطق دورافتاده احداث می‌شود./س
برچسب ها: کمک ، خودکفایی ، مددجو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.