سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

رقابت 5370 نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستا در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: از مجموع کل متقاضیان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان جنوبی، دو درصد از حضور در انتخابات انصراف دادند، 3.5 درصد رد صلاحیت شدند و 5 هزار و 379 نفر نیز تایید صلاحیت شده‌اند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ قهرمان رشید در نشست اعضای ستاد انتخابات، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات و فرمانداران استان اظهار داشت: تمام پیش‌بینی‌های لازم از جمله امور امنیتی، سیاسی و آموزشی برای برگزاری انتخابات به انجام رسیده تا انتخابات در نهایت صلابت برگزار شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در 24 خردادماه در اجرای منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی بار دیگر حماسه سیاسی در کشور رقم می‌خورد، افزود: این انتخابات نسبت به انتخابات قبلی از درجه اهمیت بالاتری برخوردار است چرا که همه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با تمامی تجهیزات خود برای مقابله با ایران اسلامی بسیج شده‌اند.

رشید با بیان اینکه به طور قطع انتخابات آینده با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود، تصریح کرد: خراسان جنوبی با مشارکتی 84.5 درصدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داد که در انتخابات آینده نیز یکبار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از سوی مردم استان ولایت‌مدار خراسان جنوبی در عرصه انتخابات هستیم./س

 

برچسب ها: رقابت ، انتخابات ، شوراها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.